Twee dagen geleden nieuwe Lenovo Tab M10 Plus 3rd Gen 128GB gekocht (Android 12). Resolutie: 2000 x 1200. Meteen de TV anywhere app gedownload en alles werkte. Onder andere RTL, SBS en ESPN waren te bekijken. 's Avonds had ik echter alleen maar geluid en geen beeld meer bij deze zenders en moest ik steeds de tv-pincode invoeren. Momenteel kan ik Ned 1, 2 en 3 wel kijken (en nog een paar andere zenders), maar de eerder genoemde zenders dus niet. Ook hoef ik nu niet steeds die code in te voeren.
Ik heb de app al een aantal keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.
Via mijn Iphone kan ik wel alle zenders kijken, dus de verbinding in huis is goed. Maar dat schiet niet op met zo'n klein scherm. Daarom heb ik speciaal deze tablet gekocht om straks tijdens de vakantie tv te kunnen kijken.
Via de browser op m'n tablet kan ik wel gewoon alle zenders kijken, dus ik denk dat het probleem in de app zit. Of heb ik dat fout?
Waar zou dit probleem aan kunnen liggen en ervaren meer mensen dit probleem met de app?
Alvast bedankt.