Hoi,
Als ik een programma in de gids kies gaat het scherm op zwart, na 2 seconden rechts bovenin de melding dat er zich een fout heeft voorgedaan, later nog eens proberen.. daarna zwart beeld.
Als ik in de gids kies voor terug kijken vanaf het begin dan kan ik schakelt hij wel naar de zender toe.
Bladzijde 1 / 1
Stroom is al van de box afgeweest, modem werkt naar behoren
Hi @ziggyzix , dat gaan we meteen oplossen! Speelt dit op beide TV Boxen of op één TV Box? Ik zie er maar één aangesloten, klopt dat? Maak je toevallig gebruik van een eigen router of powerline adapter? Zo ja zou je het dan eens rechtstreeks aangesloten op de modem willen proberen? Als dit niet werkt zou je onderstaande stappen eens precies willen volgen?
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Geen internetverbinding gevonden’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Ik hoor graag wat het resultaat is!
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Geen internetverbinding gevonden’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Ik hoor graag wat het resultaat is!
Als je de "onbekende fout" error hebt, dan hoef je niet je TV-box te herstarten, maar dan moet je je modem (Zyxel) als je die hebt aangesloten, herstarten. Dat is hoe het nu werkt elke 2 dagen bij mij.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.