Skip to main content

Geachte heer / mevrouw,

omdat de klantenservice telefonisch druk is en een ander moment adviseert, maar even op deze manier

update gehad en nu dit: geen verbinding met TV platform, wat hieronder staat uiteraard geprobeerd maar werkt niet. in de woonkamer wel tv op poort 4 en ander entone box dan op de 1 e verdieping.

 

 

maar kan dit opgelost worden zsm graag.

Hoi @Arne2,

Welkom op de Community!

Zou je, in tegenstelling tot dit bericht, de TV-boxen juist op poort 1 en 2 willen aansluiten? Deze melding komt nog uit de tijd dat TV via aparte poorten ging, maar dat is sinds de update niet meer zo. Werkt het nu wel?


Beste TMTV,

 

ik heb alles geprobeerd, het bijzondere is de tv begane grond doet het op alle poorten maar op de eerste verdieping alle poorten geprobeerd maar helaas. Kabel is goed, router paar keer aan en uit entone kastje aan uit gedaan meerdere keren bij alle poortwissels.

 

maar ja het werkt nu dus nog steeds niet.

 

Toch apart na die update, is dat entone kastje wel goed.

 

ik hoor het wel

 

Groet Arne


Beste TMTV,

 

volgens mij heb ik op de 1e verdieping een Entone Kamai 510 (10x12 CM) ongeveer.

 

Gr,

Arne

 


Hey @Arne2, goed om te lezen dat je het een en ander al geprobeerd hebt! 

Ik zie dat je in bezit bent van twee verschillende TV Boxen, de Entone Amulet 515 en de Entone Kamai 510. Je geeft aan dat dit alleen afspeelt op de 510, klopt dat? Wat ik voorstel is om de TV Box om te ruilen voor een Amino Aria 610. Dit zal dit euvel gaan oplossen. 

Werkt de Entone Amulet 515 wel zoals behoren? 


Hi Tommie,

 

de Amulet 515 is volgens mij die ene met harddisk wat grotere (ja die doet het wel naar behoren)

Prima voorstel om de amino Aria 610 te ruilen voor de oude entone kamai 510.

Zet maar in gang.

Alvast bedankt,

 

met vriendelijke groet,

 

Arne


@Arne2 bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb de omruiling direct voor je in gang gezet! Je ontvangt hier een bericht van en je kunt de zending volgen in My T-Mobile. De oude TV Box hoeven we ook niet terug, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. Kan je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of de nieuwe TV Box het goed doet?


@Arne2 bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb de omruiling direct voor je in gang gezet! Je ontvangt hier een bericht van en je kunt de zending volgen in My T-Mobile. De oude TV Box hoeven we ook niet terug, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten. Kan je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of de nieuwe TV Box het goed doet?

 

Hoi Tommie,

 

ja alles werkt nu weer prima. Bedankt voor de snelle reactie en uitgezette succesvolle actie

 

Gr,

 

Arne


@Arne2 bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben superblij dat alles het weer goed doet, ik wens je veel kijkplezier en alvast een heerlijk weekend!


Reageer