Sinds enige tijd is er geen signaal meer op kanaal 747 - LOS Kabelkrant. Op mijn telefoon krijg ik testbeeld met tekst WMI play out, en op tablet en tv box er melding kan niet worden afgespeeld, neem contact op.
Net even getest maar gewoon beeld niks aan de hand, alleen zou er verschil kunnen zitten tussen WBA of ODF en nieuwe of oude platform, zit hier op WBA met oude platform.
Wij hebben ook een WMT play -outbeeld op kanaal 747 LOS kabelkrant (https://www.omroepspakenburg.nl/) wij zitten op het nieuwe TV platform. Mijn schoonmoeder woont ook in de wijk en heeft het zelfde probleem ook zei zit op het nieuwe platform.
Hebben overigens zelf alles al getest resetten van de TV kastjes maar ook van de modem en ook de ethernet kabels er uit gehad. Probleem ligt niet bij de TV kastjes maar denk bij het nieuwe platform. Heb ook al contact gehad met de helpdesk van T-mobile Thuis en die hebben het intern doorgezet maar zit nog te wachten op een reactie.
Bedankt voor jullie reacties. Hier ook op het ODF nieuwe platform. Vraag het voor mijn zuster die dit kanaal vaak kijkt. Benieuwd naar reactie van een moderator hierover.
Hoop inderdaad dat de moderator hier op reageert. Gisteren had ik alleen ned1-2-3 de rest was zwart achteraf bleek dit probleem in de HDMI kabel te zitten had er gelukkig nog 1 liggen. Kanaal 747 LOS kabelkrant doet het nog steeds niet.
Goedemorgen all, jullie maken een zeer terechte melding: TV-zender 747 LOS-Kabelkrant is inderdaad momenteel niet zichtbaar wanneer je gebruikmaakt van Glasvezel op ons netwerk (ODF). We hebben deze zender toegevoegd aan het onderzoek en zullen dit zo snel mogelijk herstellen. Excuses voor het ongemak!
Bedankt
Update, kanaal 812 doet het weer, kanaal 747 nog niet
Bedankt voor het laten weten
Tevens nieuwsgierig wat het ODF netwerk precies bij jullie inhoud. Bij mijn weten is een ODF optical distributie frame dus gewoon een glaslade/ patch box.
Goedemiddag
ODF: zo noemen wij ons eigen glasvezelnetwerk. ODF staat inderdaad voor Optical Distribution Frame en is een term die aanbieders (providers) voor hun eigen aangelegde netwerk gebruiken. Op ODF kun je een maximale snelheid van 1000 Mbit/s ontvangen, ten opzichte van een maximum van 100 Mbit/s op het WBA-glasvezelnetwerk van KPN. Wij hebben ODF dus in eigen beheer en leggen zelf het netwerk aan met behulp van partners en aannemers.
Ik moet zeggen : het is snel opgelost, niet dus
Hoi
dank voor de info, nog eventjes dus
Dank voor de update.
Was dus ijdele hoop vond het al vreemd dat het met euro 2020 te maken zou hebben omdat dit niet in 4K uitgezonden is, dus er ook niets veranderd moest worden.
Zal nu wel gaan duren to na de Olympische Spelen, en daarna wss een volgend event.....
Neem aan dat jullie inmiddels wel een oplossing in gedachte hebben maar mogelijk niet kunnen uit voeren ivm netwerk freeze.
Hoop dat je ons een eerlijke update kunt geven want ik krijg het gevoel en denk
Goedemorgen all, ik heb het getest met TV Anywhere en krijg dit scherm te zien:
We pakken het onderzoek weer verder op en ik hoop spoedig met een update te kunnen komen. Sorry dat dit langer aanhoudt.
Ik houd jullie op de hoogte!
Goedemiddag @all, jammer genoeg heb ik niet zulk leuk nieuws: de leverancier van LOS Kabelkrant heeft besloten om niet meer uit te zenden bij T-Mobile Thuis. Daarom wordt deze zender binnenkort verwijderd uit het zenderaanbod. Sorry allemaal!
Bedankt
Duurt even maar dan heb je weer wat.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.