Skip to main content

Ik heb geen beeld. Maar steeds dat de registratie mislukt of niet is toegestaan in beeld. 

Hoi @Renate43, daar gaan we gelijk wat aan doen! We hebben tussen 3 en 8 mei problemen ervaren met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Maar er is een oorzaak gevonden. Ons netwerkteam heeft samen met het TV team de oplossing gevonden! Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.
Check ook voor de zekerheid het bestaande TV registratie topic: Problemen registreren TV Box.

Kom je er niet uit? Geen zorgen! Ik ben er altijd om je te helpen, dat beloof ik! 💪😎


Goedemiddag,

ik inmiddels weer beeld. Bedankt voor het oplossen.


Dat is fin om te horen @Renate43! Mocht je in de toekomst hulp kunnen gebruiken, dan zit de Community altijd voor je klaar. In de tussentijd: stay safe, geniet van je abonnement en blijf veilig binnen! ❤️


Reageer