Enkele weken geleden is de software geüpdated van mijn TV-kastje Animo.
sindsdien komt het regelmatig voor dat het kastje zich reset, we kunnen dan geen TV kijken,
na opstarten weer wel. Duidelijk veel instabieler geworden dus na de update.
Graag dit frequentere opstarten van het TV-kastje oplossen!
(ik heb dit al op 2 sept. gemeld, nog steeds geen reactie Kenmerk: 79354856/2025-09-02 19:51:41)
Het probleem is nog steeds aanwezig; gemiddeld 1x per dag. Spanning erop en eraf mag niet baten..
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hoi @bahama, wlekom op onze community!
Goed dat je dit aankaart, je moet natuurlijk zonder zorgen tv kunnen kijken. De Amino Tv Box is inderdaad verouderd en zijn we op dit moment aan het uitfaseren omdat we die niet meer gaan ondersteunen. Ik stuur je daarom dan ook graag onze nieuwe Mediabox op. Hiervoor heb ik alleen wat gegevens nodig, kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier laat weten dat het aangevuld is dan zorg ik dat er spoedig een Mediabox jouw kant op komt!
Goed dat je dit aankaart, je moet natuurlijk zonder zorgen tv kunnen kijken. De Amino Tv Box is inderdaad verouderd en zijn we op dit moment aan het uitfaseren omdat we die niet meer gaan ondersteunen. Ik stuur je daarom dan ook graag onze nieuwe Mediabox op. Hiervoor heb ik alleen wat gegevens nodig, kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier laat weten dat het aangevuld is dan zorg ik dat er spoedig een Mediabox jouw kant op komt!
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @bahama, ik heb meteen een Mediabox voor je aangevraagd! Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!
Wij ontvangen ook graag een nieuwe Mediabox, want ook hier kommer en kwel met de huidige Animo TV Box sinds enkele weken. Mijn profiel bevat de gegevens zoals in de post hierboven gevraagd. Alvast bedankt.
Het is ook netjes om proactief jullie klanten te informeren over de problematiek en vervanging van de oude TV boxen...
Goedeavond. Ook wij hebben regelmatig last van het Animo kastje, dat hij regelmatig vast slaat na de software update. Blokkerig en trillend beeld. En bij vastleggen van tv opnames, slaat hij helemaal vast en kun je alleen resetten via de stroom eraf te halen. Graag een nieuwe tv box. Bvd Gerard
Dat regel ik direct voor je. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik meteen een nieuwe Mediabox voor je kunnen aanvragen. Zodra ze onderweg zijn kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Boxen hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!
Hi @GHooijmans, ik vraag er ook graag 1 aan voor jou, hiervoor heb ik alleen wat meer gegevens van je nodig, wil jij jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er snel een Mediabox jouw kant op komt!
Ik heb het telefonisch besteld en binnen. Echter mijn afstandsbediening met het knopje geluid harder of zachter werkt niet. Hoe kan ik dit activeren, of hoe kan ik de tv mediabox robotics resetten. Nu moet ik het geluid met een andere afstandsbediening regelen.
Het enige probleem is nu nog dat de mediabox robotics automatisch mijn blueray speler aanzet. Hoe kan ik dat uitzetten in de box. De instellingen op de tv zelf staan goed.
Ook dit heb ik nu gevonden in de instellingen van de mediabox robotics. Bij apparaat voorkeuren , dan naar weergave en geluid en dan naar HDMi Cec, daar alles uitzetten.
Dat regel ik direct voor je. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik meteen een nieuwe Mediabox voor je kunnen aanvragen. Zodra ze onderweg zijn kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Boxen hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!
Hi @GHooijmans, ik vraag er ook graag 1 aan voor jou, hiervoor heb ik alleen wat meer gegevens van je nodig, wil jij jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat er snel een Mediabox jouw kant op komt!
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de aanvraag niet goed is verwerkt. Ik heb hem zojuist opnieuw aangevraagd, dit keer gaat het goed. Je ontvangt hem binnen paar dagen! Mijn excuses voor het ongemak.
Goed dat je hier aanhaakt en bedankt voor het invullen van je gegevens. Hierdoor heb ik meteen een nieuwe Mediabox voor je kunnen aanvragen. Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.