Skip to main content

Sinds 2 dagen loopt mijn tv box meerdere keren vast tijdens alle programma’s.

ik heb zelf alle apparaten al een reset gegeven, zonder oplossing.

Beste Rob,

Woon je toevallig in regio Roosendaal?

 


Hi @Rob Vermunt, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik wil namelijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Zou je een harde factory reset kunnen geven aan de TV Box? Dit doe je zo: 

 

Amino Aria (zonder opnamefunctie)

Deze TV Box is ongeveer dertien centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

 

Wil je daarna de TV Box testen en mij een terugkoppeling geven of dit verschil gemaakt heeft?


Die harde reset had ik ook al gedaan, zowel op de tv box, het modem en het aansluit punt van de glasvezelkabel.

de tv box zit direct aangesloten op de modem.

zo heb ik al direct een aantal tips die je gaat sturen ondervangen, dit omdat een goede vriend van mij al bijna 3 maanden met tv problemen zit en daar ook elke keer weer de zelfde tips gegeven worden zonder verbetering.

ook hier hebben de resets helemaal niets geholpen.

wel wil ik nog meegeven dat het probleem zich niet voordoet als ik op mijn ipad tv kijk via de app.


Nog even een aanvulling.

Na vannacht 1 uur geen last tijdens televisie kijken.

Zou het er aan kunnen liggen dat het netwerk prime time niet aan kan.

ik heb na 1 uur een film gekeken en toen heb ik geen freeze frames gehad.

hetzelfde was eigenlijk gisteren ook al het geval.


Nog even een aanvulling.

Na vannacht 1 uur geen last tijdens televisie kijken.

Zou het er aan kunnen liggen dat het netwerk prime time niet aan kan.

ik heb na 1 uur een film gekeken en toen heb ik geen freeze frames gehad.

hetzelfde was eigenlijk gisteren ook al het geval.

Woon je toevallig in regio Roosendaal (N.B.)?


Ik woon inderdaad in Roosendaal


Beste Rob,

Tijdens de piekuren zijn op dit moment in deze regio grote problemen. Zie het topic waar ik eerder aan linkte. 


@Rob Vermunt we zijn dit op dit moment aan het onderzoeken. Alle updates over het onderzoek komen in het verzameltopic: 

 

 


Probleem breidt zich nu ook al uit naar de digitale radio ontvangst.


Reageer