Hallo, een paar uur geleden via de t-mobile thuis app mijn abbo gewijzigd en zou ik met een uurtje de extra zenders hebben. Helaas is dit dus niet het geval!! Kan dit snel oogelost worden zodat we de wedstrijd straks niet missen?
Mvg,
Raymond
7491hl 8
Bladzijde 1 / 1
Hallo Raya89,
Het is niet toegestaan om meerdere topics te openen voor het zelfde probleem.
Als je een reactie van T-Mobile verwacht kan dit tot 48 uur duren.
In het andere topic heb ik al een reactie gegeven.
Het is niet toegestaan om meerdere topics te openen voor het zelfde probleem.
Als je een reactie van T-Mobile verwacht kan dit tot 48 uur duren.
In het andere topic heb ik al een reactie gegeven.
Hey Raya89, volgens mij is het gelukt met het activeren toch? De zenders zijn zichtbaar?
Mocht iemand ook een pakket hebben aangezet en de zenders zijn nog niet zichtbaar, zie dit topic: Zender aanzetten duurt toch langer dan een uur?
Mocht iemand ook een pakket hebben aangezet en de zenders zijn nog niet zichtbaar, zie dit topic: Zender aanzetten duurt toch langer dan een uur?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.