Skip to main content
Beantwoord

Fox sports compleet

  • 27 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 394 Bekeken

Hallo, een paar uur geleden via de t-mobile thuis app mijn abbo gewijzigd en zou ik met een uurtje de extra zenders hebben. Helaas is dit dus niet het geval!! Kan dit snel oogelost worden zodat we de wedstrijd straks niet missen?

Mvg,
Raymond
7491hl 8

Beste antwoord door Sander

Hey Raya89, volgens mij is het gelukt met het activeren toch? De zenders zijn zichtbaar?

Mocht iemand ook een pakket hebben aangezet en de zenders zijn nog niet zichtbaar, zie dit topic: Zender aanzetten duurt toch langer dan een uur?
Bekijk origineel

2 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 27 augustus 2017
Hallo Raya89,

Het is niet toegestaan om meerdere topics te openen voor het zelfde probleem.
Als je een reactie van T-Mobile verwacht kan dit tot 48 uur duren.
In het andere topic heb ik al een reactie gegeven.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 11 september 2017
Hey Raya89, volgens mij is het gelukt met het activeren toch? De zenders zijn zichtbaar?

Mocht iemand ook een pakket hebben aangezet en de zenders zijn nog niet zichtbaar, zie dit topic: Zender aanzetten duurt toch langer dan een uur?

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen