Zomaar ineens, uit het niets, een foutmelding 133066. Modem opnieuw opgestart, TV box opnieuw opgestart… code blijft,
Modem doet het verder goed, TV kijken via de app doet het ook. En nu?
groeten, Marco
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelZomaar ineens, uit het niets, een foutmelding 133066. Modem opnieuw opgestart, TV box opnieuw opgestart… code blijft,
Modem doet het verder goed, TV kijken via de app doet het ook. En nu?
groeten, Marco
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelGoedemiddag
Laat me weten hoe de verbinding zich gedraagt nadat je het modem opnieuw opgestart hebt, alsjeblieft.
P.s. een herstart via de power-knop is niet genoeg. De stroom dient echt onderbroken te worden door de stroomtoevoer uit het stopcontact te halen.
Hi Jason,
Ik heb de modem opnieuw opgestart en sindsdien (nu 5 dagen) dit probleem niet meer gezien.
Mocht het zich weer voordoen dan laat ik het je weten. Anders bedankt voor je hulp!
Groeten, Gé Post
Hi Jason,
Ai, te vroeg met mijn reactie! Vanavond verschijnt het probleem weer! Zo maar ineens als ik over wil schakelen naar een andere zender.
Het probleem is dus nog niet opgelost!
Groeten,
Gé Post
Hi
Hi
Hi Lisa,
Als je het niet erg vindt dan wil ik eerst een tijdje zien dat het goed gaat. Want gisteravond ging het weer mis, net bij de start van de formule 1, dus die heb ik gemist. Voor mij is het dus nog geen afgesloten zaak.
groeten,
Gé Post
Hi
Fout komt voort uit het te lang aanstaan van de TV box. Er is allang en herhaaldelijk gevraagd om de settop box ongemoeid te laten, hoe lang die ook aan staat. Er komen allerlei rare en door t-mobile onverklaarbare problemen door.
Hi
Wat is het bezwaar om de tv box met rust te laten, het lopende kanaal niet te storen met een interrupt als standby? Het is toch mijn keus om mijn tv door te laten spelen?
Voor foutmelding (code 133066) heeft men zo te zien nog geen duidelijk aanwijsbare oorzaak gevonden. Ergo geen oplossing en fout onverklaarbaar.
In mijn geval bleek de fout verdwenen door simpelweg de roze knop "tv box" op de a.b. in te drukken. Ik zag nl dat de tv box rood stond, dwz op standby. Vandaar de associatie dat gekke dingen kunnen gebeuren als de tv box automatisch op standby wordt gezet. Laat dat dus graag met prio ophouden?!
Kut bedrijf huldiging Ajax en ja hoor weer een fout code 133066. En nee ik heb geen utp kabels over en zeker geen poort op dat kut modem van jullie.
Hi
Hi
Hierna mag je ook een factory reset van de TV Box uitvoeren. Dit doe je door met een paperclip het resetknopje aan de achterkant 10 seconden in te drukken. Kun je hiermee uit de voeten? Ik hoor graag of de foutmelding hierna verdwenen is. Weet dat ik je heel graag hierbij wil helpen, want jij hoort zonder problemen te genieten van de tv!
Hi
Raar, leest de td de community niet? 133066 komt er best vaak in voor. Het is mij ook niet duidelijk hoe wij als klant de td direct kunnen berichten, graag info hierover.
Hi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.