Beantwoord
Foutmelding tijdens Uitzending Gemist
Geregeld krijg ik een foutmelding met uitzending gemist.
Zijn daar oplossingen voor bekend? De volgende foutmelding verschijnt dan in beeld.
Error
Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft, later nog een keer..
In sommige gevallen kan ik nog uit het menu raken, maar geregeld is stroom eraf de enige oplossing.
Zijn daar oplossingen voor bekend? De volgende foutmelding verschijnt dan in beeld.
Error
Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft, later nog een keer..
In sommige gevallen kan ik nog uit het menu raken, maar geregeld is stroom eraf de enige oplossing.
Beste antwoord door StefanT
Hoi Sander afgelopen vrijdag is een monteur van Guidion langs geweest en vast gesteld dat in huis alles goed was.
Voor de zekerheid een bus vervangen. Ik verwacht dat het programma nog niet helemaal geüpload was. Dat was in het verleden wel is een probleem.
Ik heb het gelukkig na donderdag avond niet meer ervaren.
Bekijk origineelVoor de zekerheid een bus vervangen. Ik verwacht dat het programma nog niet helemaal geüpload was. Dat was in het verleden wel is een probleem.
Ik heb het gelukkig na donderdag avond niet meer ervaren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.