Skip to main content
Beantwoord

foutmelding inloggen op TMobile tv opnLG

• 30 December 2023
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op mijn mobiel inloggen lukt wel maar op de TMonile tv app krijg ik een melding dat de inloggegevens niet correct zijn. 

Odido TV is niet te vinden 

Beste antwoord door rwa15

Voot de telefoon kun je beter tvanywhere gebruiken want weet niet of je abo meer dan 1 tv toestaat

Bekijk origineel

6 reacties

• is een King Poster
  • 45 reacties
  • 30 december 2023

Waar log je op in de tv anywhere app? De odido tv app kun je vinden via je tv op de google play list. Kan zijn dat die nog bekend is onder de naam tmobile.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7700 reacties
  • 30 december 2023

• Auteur
  • 2 reacties
  • 30 december 2023

Klopt rwa15, ik heb de TMobile tv beta app en daatlrop lukt inloggen niet met mijn Odido account.

Chris tien, deze kan ik dus niet vinden in de content store van LG

• is een King Poster
  • 45 reacties
  • 30 december 2023

Volgens odido zou die app nog steeds moeten werken maar je moet inloggen met je tv gegeven klantnummer en pincode

• Auteur
  • 2 reacties
  • 31 december 2023
rwa15 schreef:

Volgens odido zou die app nog steeds moeten werken maar je moet inloggen met je tv gegeven klantnummer en pincode

Klopt - op de mobiele phone werkt het perfect meet TMobile TV geeft dan aan dah de inloggegevens niet correct zijn.

• is een King Poster
  • 45 reacties
  • Antwoord
  • 31 december 2023

Voot de telefoon kun je beter tvanywhere gebruiken want weet niet of je abo meer dan 1 tv toestaat

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen