Skip to main content
Ik heb t-mobile tv geïnstalleerd en ik krijg steeds de melding in beeld Unable to connect to DHCP server. Wat moet ik doen?
Als je geen connectie kan maken met de DHCP server kan dit 2 dingen betekenen.

OF je kabel naar de TV box is kapot/niet goed aangesloten

OF de DHCP server staat uit in het modem.

Als de DHCP server uit staat betekent dan wel dat je met alle apparaten moeilijkheden hebt.

Ik gok erop dat er iets niet goed is met de kabel naar de TV box.
Heb je de TV wel op de juist poort op het modem aangesloten? Dit zouden LAN 3 en 4 moeten zijn.
Hoi Simon87,



Die foutmelding gaan we snel uit beeld krijgen, zodat je weer je favoriete programma kunt zien! We hebben alle foutmeldingen die onze TV Box kan geven bij elkaar gezet in dit topic: Oplossingen voor foutcodes op TV.



Bij de melding die jij geeft, staat als oplossing:

Reden van het probleem is waarschijnlijk dat de internetkabel verbonden is met de internetpoort in plaats van de TV poort.

Voer de volgende stappen uit:

Haal de TV Box van de stroom.

Haal de internetkabel uit poort 1 of 2 van het modem en verbind deze met met poort 3 of 4 van het modem.

Sluit de TV Box weer aan.




Lukt het met bovenstaande tips en die van Rolf M.? Ik hoor graag!

Reageer