Beantwoord
Foutmelding in beeld: Unable to connect to DHCP server
Ik heb t-mobile tv geïnstalleerd en ik krijg steeds de melding in beeld Unable to connect to DHCP server. Wat moet ik doen?
Beste antwoord door Sander
Hoi Simon87,
Die foutmelding gaan we snel uit beeld krijgen, zodat je weer je favoriete programma kunt zien! We hebben alle foutmeldingen die onze TV Box kan geven bij elkaar gezet in dit topic: Oplossingen voor foutcodes op TV.
Bij de melding die jij geeft, staat als oplossing:
Lukt het met bovenstaande tips en die van Rolf M.? Ik hoor graag!
Bekijk origineelDie foutmelding gaan we snel uit beeld krijgen, zodat je weer je favoriete programma kunt zien! We hebben alle foutmeldingen die onze TV Box kan geven bij elkaar gezet in dit topic: Oplossingen voor foutcodes op TV.
Bij de melding die jij geeft, staat als oplossing:
Reden van het probleem is waarschijnlijk dat de internetkabel verbonden is met de internetpoort in plaats van de TV poort.
Voer de volgende stappen uit:
Haal de TV Box van de stroom.
Haal de internetkabel uit poort 1 of 2 van het modem en verbind deze met met poort 3 of 4 van het modem.
Sluit de TV Box weer aan.
Lukt het met bovenstaande tips en die van Rolf M.? Ik hoor graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.