Vanaf ongeveer 00.30 u krijg ik geen beeld meer.
Ik krijg :" Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het astublieft later nog een keer", te zien.
Ik heb het TV kasje al uitgetrokken maar het werkte helaas niet. Nu 20 minuten later nog steeds niks. En er is geen storing bekend.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Nicole.R,
We hebben inderdaad meerdere meldingen gekregen over de uitval van TV vannacht, bedankt dat je ons hierop attent maakte. Gelukkig was dit probleem snel opgelost! Geniet van het TV-kijken.
Mocht deze melding nog eens voorkomen, zonder dat er problemen bekend zijn bij T-Mobile Thuis TV, kun je de tips uit ons Foutmeldingentopic volgen.
We hebben inderdaad meerdere meldingen gekregen over de uitval van TV vannacht, bedankt dat je ons hierop attent maakte. Gelukkig was dit probleem snel opgelost! Geniet van het TV-kijken.
Mocht deze melding nog eens voorkomen, zonder dat er problemen bekend zijn bij T-Mobile Thuis TV, kun je de tips uit ons Foutmeldingentopic volgen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.