Sinds een paar dagen kan ik geen opnamens ouder dan een week meer terug kijken. geven in de app een foutmelding en blijven op de tv laden laden laden.
Deze zenders heb ik tot nu toe problemen mee.
TLC
NET 5
Kan hier wat aan gedaan worden?
Sinds een paar dagen kan ik geen opnamens ouder dan een week meer terug kijken. geven in de app een foutmelding en blijven op de tv laden laden laden.
Deze zenders heb ik tot nu toe problemen mee.
TLC
NET 5
Kan hier wat aan gedaan worden?
Ik ben ook zojuist lid van de community geworden om exact hetzelfde probleem te melden. Baal als een stekker. Weg leuk avondje bankhangen met opgenomen series van TLC en Net5. Dit probleem heb ik inmiddels een week of 2/3!
Graag een oplossing T-Mobile!
Hi
Als jullie in het andere topic de onderstaande informatie kunnen doorgeven, dan ga ik voor jullie aan de slag. Zo houden we dit issue mooi op één en dezelfde plek en gaan we zo snel mogelijk op zoek naar een permanente oplossing:
Willen jullie eens checken of er nog voldoende opname capaciteit is? Dit check je als volgt:
Als dit helemaal in orde is, dan heb ik enkel nog een reactie op de volgende vragen nodig:
Heel erg bedankt voor de moeite, ik ga hierbij helpen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.