Vanmorgen deed hij het gewoon. Dit bericht krijg ik nu op de diverse browsers.
De ‘oude’ pagina's www.tv-anywhere.nl en www.tv-anywhere.tv verwijzen sinds vanmiddag door naar de nieuwe site. Tijdens deze aanpassing traden er inderdaad foutmeldingen op.
Ik begijp je opmerking v.w.b. Fullscreen wel, maar je kunt de pagina gewoon open laten en via ‘Alt+Tab’ gewoon switchen naar een andere brower of ander venster van dezelfde browser.
Voor mij geldt, als ik full screen tv wil kijken, ga ik voor de tv zitten. De praktijk is vaak dat ik graag twee dingen combineer. Ik hoop dat dat aangepast gaat worden zodat full screen niet een verplichting is.
Als ik de reacties hier lees op de nieuwe TV-anywhere, dan ben ik niet de enige met een voorkeur voor inscreen TV ipv verplicht full screen. Tot het geregeld is, schakel ik maar weer over naar ziggogo.tv .
Hoi
Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over T-Mobile TV bundelen in dit topic. Heb je feedback over TV Anywhere? Dat topic vind je hier.
We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue al in het topic vermeld? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.
We houden je in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.