Skip to main content

Wij verblijven in Spanje. Als wij TV willen kijken op de laptop via de internetverbinding van de camping lukt dit niet. Ik krijg foutmelding 62600 terwijl de internetverbinding goed is. 

Als ik internetverbinding maak via mij Mifi router kan ik wel TV kijken. echter opgenomen TV programma's terug kijken lukt niet, ik krijg foutmelding 632999.

De helpdesk heb ik aan de tel gehad en zouden het door gaan geven aan de technische dienst. 

heeft een van jullie eenzelfde probleem?

Hoi @Theo Schaap, welkom op onze Community!

Wat heerlijk zeg, overwinteren in Spanje. Ik ben blij om te horen dat het al is doorgezet. Ik zal het topic open laten als discussie topic voor als andere klanten tegen hetzelfde euvel zijn aangelopen.


Hallo Tommie,

 

Zonet even tv kunnen kijken via de laptop. Helaas na ca 5 minuten krijg ik de melding dat mijn sessie is verlopen ??????? en ik opnieuw in moet loggen. Code 632196.  ik wordt hier wel zo moedeloos van. Wanneer gaat Odido dit oplossen? 

Oh ja, bij mijn vorige provider (Ziggo) had ik totaal geen problemen. ik ben overgestapt naar Odido omdat ze voordeliger zijn maar op deze manier is Odido veel duurder. ik kan al een maand geen tv kijken, ik betaal dus voor Jan met de korte achternaam. 


Reageer