Skip to main content

Als ik een opname wil bekijken krijg ik sinds gisteren avond de foutcode 132999 Afspelen van opname is niet gelukt.
Onderaan bij de opnames staat een gele lijn met hierboven: "totaal 0 uur” en eronder “Voltooid 0 uur” “Gepland 55.3 uur” “beschikbaar 0 uur”. 
Er staan 82 opnames in de lijst en ik kan er geen enkele bekijken.
De opnames die vandaag zouden hebben plaatsgevonden staat een driehoek met uitroepteken voor, en achter de aflevering een camera met kruis.
Ik heb de modem al meerdere malen opnieuw opgestart, en het kastje bij de tv ook, helaas zonder resultaat!

Hoi @Petra_engels, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil het graag voor je nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoAlvast bedankt! Groetjes, Ishana


Reageer