Hallo,
Ik wil graag weten wanneer en hoe deze foutmeldcode ( 314999) een keer opgelost kan worden. Wij hebben sinds 3 maanden t-mobile en al vanaf dag 1 problemen met opnames bekijken via de cloud. Het gaat om programma’s van TLC, eenmaal een aflevering geopend dan is deze de volgende keer niet meer te bekijken. De afleveringen zijn niet te bekijken via tv, telefoon of tablet. Wij hebben wekelijks contact met de klantenservice, aangezien onze tickets die elke week worden aangemaakt ook weer worden gesloten met de melding; opgelost. Het probleem is NIET opgelost. Dus weer bellen en voor de 20ste keer een ticket aanlaten maken, met dezelfde uitslag. Wanneer gaan jullie hier een keer serieus naar kijken? Wij hebben ondertussen al het mogelijke geprobeerd van resetten tot nieuw kastje en 20 tickets verder. Niks werkt. Ik ben het zat om telkens aan de bel te hangen en wil gewoon dat dit probleem opgelost word. Kom alsjeblieft niet weer met de oplossing wij gaan een ticket aanmaken, want dat haalt blijkbaar niks uit.
Ik hoop op een spoedige reactie.