Skip to main content

Hoi allemaal,

 

is er recentelijk iets veranderd in de anywhere app? 

Als ik nu op mn ipad een opname wil terugkijken via de tv anywhere app, krijg ik de melding “afspelen mislukt, probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice”. ( 214999)

het maakt niet uit welke opname ik aanklik, een enkele opname of een “serie”. Op de televisie en op de t mobile tv app, werkt het wel. 

Iemand suggesties? 

Dank

manon

 

Hi @Manon67, goede vraag van je! Er zijn onlangs geen veranderingen aangebracht die voor deze foutmelding hebben gezorgd. Ik ga je hier dan ook graag bij helpen. Zou je de App eens willen verwijderen en opnieuw willen downloaden? Als jij dit hebt geprobeerd en dit niet heeft geresulteerd in de oplossing, dan wil ik de volgende gegevens bij je opvragen om zo de hulptroepen in te schakelen:

  • Welk merk en type apparaat heb je waar je op kijkt? 
  • Welke iOS versie of Android versie heb je? 

Dankjewel alvast, ik hoop dat ik hier heel snel een oplossing voor kan vinden! 😊


Ha Lisa,

 

dank voor je gegeven oplossing. Het werkt! 
grtjs Manon