maar het werkt toch minder was 2 weken in Engeland maar daar werkt tv app niet
dus nu terug in nederland
thuis wil ik via tv app om mijn tablet tv odido streamen naar tv
komt steeds die foutcode tevoorschijn.
werk met wifi en heb een Apple I pad
krijg op de tablet code 214 999 en het mijn iPhone 314999
met kpn nooit problemen gehad , dus zal bij odido mijn jaartje moeten uitzitten
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Toon cruijs, welkom op onze Community!
Zou je mij iets meer uitleg kunnen geven over de situatie? Kijk je via de tv app op de televisie of stream je naar de tv? Werkt de tv app wel zonder streamen? Kan de een screenshot maken van de foutmelding? Ben je verbonden met je thuisnetwerk van ons of via 4/5G verbinding?
Ook ben ik benieuwd wat er gebeurt als je de app verwijderd en opnieuw installeert.
Ik wil via mijn telefoon of mijn tablet streamen naar tv zitten alle 2 en de tv op het thuis netwerk van ziggo
de tv app op tv werkt wel
Eerste foto hoort er niet bij
En is dit alleen met streamen of ook met tv kijken op de iPad en telefoon zelf @Toon cruijs?
Nee kan ook niet kijken op de iPad of telefoon
al 2 keer app gewist en opnieuw maar werkt niet.
is voor mij belangrijk omdat we vaak in buitenland zijn
Hoi @Toon cruijs, ik wil dit graag laten onderzoeken voor je! Hiervoor heb ik wel nog wat informatie nodig:
Kijk je via Wifi of een mobiel netwerk als je de foutmelding ontvangt? Zou je willen testen of het op allebei gebeurt?
Zou je willen testen of dit verschil maakt:
Odido online TV App streamkwaliteit aanpassen:
Open een willekeurig programma
Kies voor volledig scherm (onderaan, rechts naast de tijdbalk in de app)
Dan zie je 'auto' (ook weer rechts naast de tijdbalk in de app) en kun je dit kiezen
Alvast bedankt! Groetjes, Ishana
Auto aanzetten lukt niet
krijg op telefoon foutmelding 314999 en op iPad 21499
heb wel beeld op telefoon en ipad
alleen met streamen naar tv steeds die foutmelding
Dus op de iPad of telefoon kijken lukt wel @Toon cruijs? De foutcode komt dus alleen als je wilt streamen?
Klopt streamen lukt niet en is toch belangrijk als ik in buiten Nederland ben
heb inmiddels ondervonden dat kijken in Engeland helemaal niet kan
Zit je dan wel binnen de EU @Toon cruijs? Ben je op dat moment verbonden met een gastnetwerk van een accomodatie? Het kan zijn dat het netwerk te restricted is voor de app namelijk. Dan werkt het inderdaad niet.
Nee ik ben op dit moment gewoon thuis in Nederland en verbonden met wifi netwerk van odido
en krijg steeds toch die foutmelding
Ah okey check @Toon cruijs. Kan je mij alleen nog wat informatie geven, dan zet ik het voor je door.
Merk en type apparaat: (Voorbeeld: iPhone X], iPad X], iPod etc.)
iOS of Android versie:
Versie van de Odido TV app:
iPhone 11
ipad 9e generatie
odido app gisteren nog een keer gewist en opnieuw erop gezet
telefoon en ipad
ios alle 2
Welke iOS versie staat erop @Toon cruijs? En graag de versie van de Odido TV app. Ga naar Instellingen → Over, daar zie je de versie van de app.
App heeft 1252
telefoon 17.5.2
Bedankt @Toon cruijs, zou je alleen nog willen kijken of de app toegang heeft om via het lokale netwerk te streamen. Ga naar Instellingen > Odido TV > Lokaal netwerk en kijk of het schuifje op aan staat.
Werkt het streamen van andere apps (zoals YouTube of Netflix) wel?
Lokaal netwerk kan ik niet terugvinden in de app bij instellingen
alleen wel mobiel netwerk maar dat is niet de bedoeling
en er staat nog een schuifje van automatisch bij
streamen van u tube e.d. lukt wel via telefoon en iPad
Nee dit is op de instellingen op je iPhone of iPad @Toon cruijs, niet in de app.
Ga naar Instellingen op je iPhone en scroll naar beneden tot je Odido TV ziet. Kijk daar dan of lokaal netwerk op aan staat.
Bedankt voor het checken @Toon cruijs, kan je mij alleen nog het merk tv sturen waar je naar cast en welke software versie op de tv staat?
Is een Samsung tv
model QN95AA 55 tv
sofrware is 2210
Dankje @Toon cruijs, ik heb het doorgezet naar onze technische dienst. Hopelijk weten zij de oplossing!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.