Hi @HennyK1946, ik kan mij voorstellen dat dit niet lekker tv kijken is. Op welk platform gebruik je precies de TV app? Als dit op een smart tv is, op welke smart tv gebruik je de app dan exact? Ervaar je dit trouwens ook echt alleen na standby of op andere momenten? Vaak wil het helpen om de app volledig af te sluiten als je een andere streamingsapp wilt gebruiken. Je krijgt dan de pop up te zien om Odido TV af te sluiten. Klik je op ja en gebruik je daarna andere apps en start je de Odido TV app weer op, dan zou het gelijk moeten werken.
Ik krijg dit alleen op mijn Ipad 17.5.1 op de tv werkt alles goed. De ipad gaat via wifi de tv is met een usb-kabel verbonden.
@HennyK1946 Duidelijk! Als je de app op de iPad gebruikt, klik je dan de app ook alleen weg als je niet meer kijkt of sluit je deze dan echt af (dus ook op de achtergrond)? Dus zeg maar in de appkiezer als je snel tussen apps wilt schakelen. Je kan het beste na gebruik van de Odido Online TV app de app in de appkiezer helemaal uit de achtergrond te halen. Wanneer je de app dan weer een volgende keer opstart, opent deze helemaal schoon en zou je de foutmelding niet meer moeten krijgen. Laat je weten of dit voor jou werkt?
Als er een nachtje voorbij gaat en we starten de tv-app op foutcode 214999. App helemaal afsluiten en weer opstarten dan werkt alles weer normaal. Ik denk dat het dus komt doordat de dag veranderd is.
@HennyK1946 Super fijn om te lezen dat je door het herstarten van de app weer zonder problemen kan genieten van TV!
Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen?