Als ik wat op wil nemen krijg ik de volgende melding 133092 aantal 50 herhaalde opnames bereikt, terwijl dit helemaal niet zo is. Ook het vooruit spoelen van een opname loopt regelmatig vast. De box doet dan niks meer.
Ben benieuwd of andere klanten hier ook mee te maken hebben.
Je mag mij ook bellen voor overleg.
ik zit ook in het zelfde schuitje : Cloud melding 133092 +synchronisatie beeld geluid drama
alles zoals de mede klagers melden heb ik ook en ben ook al bezig vanaf 5 januari 2021
opname capaciteit is vol haha en synchronisatie beeld geluid drama hele avond kijken naar een slechte playbackshow talkshow niet om aan te zien
nieuw kastje ontvangen elke week bellen en de zelfde smoes we gaan alles ff nalopen en conclusie nog altijd zelfde klacht sturen door naar monteur weer 7 dagen in de wacht en weer een uur aan de telefoon schande T-Mobile jullie nemen ons in de maling en is er antwoord op wat er aan de hand is nee
eerste melding 5 jan
tweede 11 jan
derde 13 jan
vierde 15 jan
vijfde 20 jan
en vandaag 27 jan
dit is al 6 uur an de lijn gehouden en nog geen resultaat
heb ook al wat reacties gelezen van een zekere BRAIN advies LOS HET OP !!!
Hi
Demi wie neem je nu in de maling klachten zijn nu onderhand bekend 1 tip werk er aan los het op anders ben ik weg bij T-mobile
Hi all, dank voor de feedback. Ik merk dat ik niet helemaal duidelijk/volledig ben geweest, excuses daarvoor.
Met 50 opnames bedoelen we in dit geval 50 herhalende ingeplande opnames (zoals ook benoemd in de foutmelding). Je kan dus maximaal 50 opnames "tegelijk” inplannen. Dit staat los van het aantal uur dat je in totaal op kan nemen (200 uur). Bijvoorbeeld een film van 2 uur lang die je vorige week op hebt genomen telt wel voor het totaal van 200 uur aan opnames maar niet voor de 50 opnames die je tegelijk in kan plannen omdat dit in het verleden ligt.
Ik heb onze website er op nagekeken en ik zie dat we het maximum van 50 geplande opnames inderdaad niet expliciet vermelden, er wordt gesproken over “meerdere opnames”. Dank voor de feedback hierin
Als jullie nog vragen hebben stel ze dan gerust, ik beantwoord ze graag!
Hi
Ik heb er een foto bij gedaan zodat je kan zien wat er ingepland staat. Misschien maakt dit het wat duidelijker.
Daar wil ik graag een oplossing voor.
Hi
Hi
De eerste is hoeveel voltooide opnames jij hebt/ziet staan?
De tweede is of je een screenshot kan maken van de geplande opnames op je telefoon via de app?
Dit kunnen we dan vergelijken met de informatie die wij hier aan de achterkant hebben staan. Ik hoor het graag van je!
Hoi
Als ik goed tel heb ik op de app 49 ingeplande opnames en op het kastje 6
En aantal voltooide opnames 34 stuks.
Hoop dat je nu genoeg informatie heb.
Hallo
Hoop je hier mee voldoende geïnformeerd te hebben.
Hi
Graag gedaan.
Ik hoor het wel.
Alvast een fijn weekend
Mvg,
Bert
Ik heb hetzelfde probleem. Ik vind het voor nu geen probleem om opnames via de app te verwijderen, maar hoe doe ik dit?? <edit> ik was te snel. Inmiddels gevonden en gelukt
Hi
Mvg, Bert
Hi all en excuses voor de verlate reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.