Als ik wat op wil nemen krijg ik de volgende melding 133092 aantal 50 herhaalde opnames bereikt, terwijl dit helemaal niet zo is. Ook het vooruit spoelen van een opname loopt regelmatig vast. De box doet dan niks meer.
Dit probleem heb ik ook.
Is hier al een oplossing voor?
Misschien kan T-mobile hier is antwoord op geven?
Hi
Ik heb alles al eens uit het stopcontact gehad maar niets helpt.
Tv box al gereset, niets.
Dit probleem speelt nu al een week of 4
Wanneer ik kijk dan heb ik 15 terug kerende opnames.
Heb er al twee weg gehaald maar krijg de melding nog steeds.
Dit is dan het grootste probleem.
Soms nemen we iets op een dan blijft hij naar laden en gebeurd er niets.
Rechts onder bij de tijd staat dan ook 00.00/00.00
Ook hebben we soms beeld en geen geluid of andersom.
Of wanneer je een opname stopt en later weer door wilt gaan met kijken dat de opname weer helemaal aan het begin begint.
Veel problemen dus.
Hi
Deze melding hebben wij al zeker 2 a 3 maanden, heb alles geprobeerd maar geen resultaat. Kan mij bijna niet voorstellen dat deze melding niet eerder is gedaan. Ook als een opname voor of achteruit spoelt loopt de box vast, of het duurt heel lang voordat deze weer verder net als of er een behoorlijke vertraging in zit. Er zitten nog heel bugs in de firmware.
Hoi
- Begrijp ik het goed dat na een reset de TV Box wel weer werkt, maar zodra je iets opneemt of voor- of achteruit spoelt de TV Box weer vastloopt? In dat geval wil ik graag een fabrieksreset van de (alle) TV Boxen uitvoeren. Hierdoor kun je ten tijde van de reset vijf minuten geen TV-kijken. Mag ik deze reset uitvoeren?
- Kun je een foto hier plaatsen van de foutmelding? Aangezien deze mij ook onbekend is, zie ik graag een voorbeeld hiervan!
- Kunnen jullie beschrijven hoe de TV Box op het modem is aangesloten? Om te testen wil ik vragen om de TV Box rechtstreeks aan te sluiten op het modem (dus geen switch of adapter er tussen).
- Tot slot wil ik vragen of de error op beide Tv Boxen terugkomt of speelt het slechts op één van de TV Boxen?
Hoi
- Begrijp ik het goed dat na een reset de TV Box wel weer werkt, maar zodra je iets opneemt of voor- of achteruit spoelt de TV Box weer vastloopt? In dat geval wil ik graag een fabrieksreset van de (alle) TV Boxen uitvoeren. Hierdoor kun je ten tijde van de reset vijf minuten geen TV-kijken. Mag ik deze reset uitvoeren?
- Kun je een foto hier plaatsen van de foutmelding? Aangezien deze mij ook onbekend is, zie ik graag een voorbeeld hiervan!
- Kunnen jullie beschrijven hoe de TV Box op het modem is aangesloten? Om te testen wil ik vragen om de TV Box rechtstreeks aan te sluiten op het modem (dus geen switch of adapter er tussen).
- Tot slot wil ik vragen of de error op beide Tv Boxen terugkomt of speelt het slechts op één van de TV Boxen?
- Dat klopt helemaal, alleen is dit niet bij elke opname zo. Maar als de box vast loopt moet je deze resetten anders kan je niks. Soms als je vooruit spoelt dan lijkt het of dit niet helemaal gelijk loopt met de Cloud er zit dan een behoorlijke vertraging in. Als je dan wacht dan gaat het beeld vanzelf weer lopen. Reset geven mag altijd zolang de opnames maar bewaard blijven anders krijg ik mijn vrouw op mijn dak.
- Foto wordt geplaatst.
- De TV-Box is rechtstreeks op de modem aan gesloten met utp kabel.
- De error is op alle drie de boxen.
- Er zijn dan maar 10 herhalende opnames geprogrammeerd.
-
Na de reset van de tv box kan ik nog
steeds geen terug kerende opnames plannen.
Beeld wat stil gaat staan, of geen geluid of opnames die niet opgenomen worden heb ik een paar weken geleden gehad.
Nu geen last meer van.
Mijn probleem is nu alleen geen terug kerende opnames kunnen plannen.
Mijn tv box zit rechtstreeks achter het modem van T-Mobile.
Ben ik met een fabrieks reset ook al mijn opnames kwijt???
Hoi
Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op 8e:a6. Kun je testen met deze TV Box de foutmelding nog steeds krijgt?
Hoi
Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op a4:4c. Zou jij ook willen testen op deze TV Box?
Het macadres van een TV Box vind je op de witte sticker die op de onderkant van de TV Box zit.
Hallo Sander.
Ik moest mijn klantnummer en code opnieuw invoeren.
Maar helaas krijg ik nog steeds dezelfde melding.
Dinsdag avond ging het weer bijzonder slecht met de tv box
Programma's starten niet.
Tv was zeer traag.
Vanmorgen was alles weer normaal buiten die foutmelding.
Hoi
Gisteren was er een verstoring met Tv waar sommige klanten last van hadden. Dit kan bij jou voor een tijdelijke dip hebben geleid. Voor wat betreft de foutmelding, Dit heb ik nu aangekaart bij een Tv expert. Zodra ik meer weet, laat ik het weten!
Hoi
Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op 8e:a6. Kun je testen met deze TV Box de foutmelding nog steeds krijgt?
Hoi
Ik heb een fabrieksreset uitgevoerd van de TV Box waarvan het macadres eindigt op a4:4c. Zou jij ook willen testen op deze TV Box?
Het macadres van een TV Box vind je op de witte sticker die op de onderkant van de TV Box zit.
Na het ioggen, Helaas weer dezelfde melding. Dit had geen effect.
Hoi
Dank voor het controleren. Ik heb direct een opdracht gegeven voor onze TV expert. Zodra ik meer weet, laat ik het weten.
Hallo.
Wanneer ik een herhalende opname wil plannen via de T-Mobile app op mijn Samsung dan krijg ik ook de foutmelding.
Groetjes Erwin
Ik ga mijn best doen, kom hier nog op terug.
Klopt gisteren klantenservice gesproken.
Hallo Brian.
Heb alles net opnieuw opgestart maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Ik zit hier al weken mee en kunnen nog steeds geen herhalende programmas opnemen.
Eerlijk gezegd wil ik ontbinding van mijn contract.
Ik heb al storingen sinds ik bij T-Mobile ben.
Beeld geen geluid, geluid geen beeld.
Opnames die vast lopen.
Als je een opname stopt en weer start dan begint hij helemaal vooraan zodat je eerst een half uur verder moet spoelen.
Opnames die wel in het overzicht staan als een opname maar wanneer je hem wil kijken staat er rechts onder 00.00/00.00
Niets opgenomen dus.
Ik gooi het bijltje erbij neer, zoals ik al zei ik wil weg bij T-Mobile!!!
Ik hoop dat jij dat kunt regelen.
Groetjes Erwin
Mvg,
Gijs50
Hi
Nou ik ben benieuwd Bryan.
Laat maar horen hoe of wat.
Groetjes Erwin
Hallo Brian.
Vannacht wakker geworden van knipperende lichtjes op het tv kastje.
Ik denk dat er een update is geweest?
Vanmorgen alles van het stroom gehaald en opnieuw opgestart maar het heeft niets geholpen.
Het opnemen werkt nog steeds niet.
Hi
Plan opnames in vanaf elk device en kijk ze ook terug op elk device. Met maar liefst 200 uur opslag neem je zo goed als onbeperkt programma’s op. Gewoon tegelijk. Opnames blijven beschikbaar tot wel 1 jaar. Dat zit dus wel snor. Skippen door een opname? Geen probleem met de doorspoelfunctie.
Kortom, Cloud Opnemen geeft je alle vrijheid om je dag te plannen zoals jij wilt. Trouwens ook een uitkomst als iedereen in huis wat anders wil zien.
Al dit moois heb je al voor slechts €5 per maand. Maandelijks opzegbaar.
Mvg,
Bert
Hallo Brian.
Daar ga ik dus niet mee akkoord.
Als wij thuis Big Brother herhaaldelijk opnemen.
En bijvoorbeeld liefde op het eerste gezicht plus nog een aantal van die programma's dan moet dat mogelijk zijn.
Ik heb genoeg cloud ruimte omdat alles wat we bekijken meteen weg gehaald wordt.
En dan moet het wel zo zijn dat we die programma's herhaaldelijk in kunnen plannen.
Ik heb destijds in de T-Mobile winkel naar gevraagd, was allemaal geen probleem.
En nu kan het niet?
Ik wil een seizoen in kunnen plannen en er verder geen omkijken naar hebben.
Lukt dit niet dan ben ik er klaar mee.
Bel mij anders om te overleggen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.