Sinds vanavond kan ik geen opnames meer toevoegen of verwijderen. Krijg foutcode 132210. Wat is het probleem? Al van alles geprobeerd. Reset van tv-box, modem,enz.
Sinds vanavond kan ik geen opnames meer toevoegen of verwijderen. Krijg foutcode 132210. Wat is het probleem? Al van alles geprobeerd. Reset van tv-box, modem,enz.
Och gewoon een kleine technische storing bij T-Mobile. Maak je geen zorgen. Voor eind 2023 hebben ze het vast tijdelijk opgelost. Tussen haakjes: “Heb je al de POWERFLIP uitgevoerd?”
Dat is namelijk de oplossing van T-Mobile voor alle problemen.
Erectieproblemen? Powerflip.
Huwelijksproblemen? Powerflip.
T-Mobile die niet levert waar je dik voor betaald? Powerflip
Sinds vanavond kan ik geen opnames meer toevoegen of verwijderen. Krijg foutcode 132210. Wat is het probleem? Al van alles geprobeerd. Reset van tv-box, modem,enz.
Och gewoon een kleine technische storing bij T-Mobile. Maak je geen zorgen. Voor eind 2023 hebben ze het vast tijdelijk opgelost. Tussen haakjes: “Heb je al de POWERFLIP uitgevoerd?”
Dat is namelijk de oplossing van T-Mobile voor alle problemen.
Erectieproblemen? Powerflip.
Huwelijksproblemen? Powerflip.
T-Mobile die niet levert waar je dik voor betaald? Powerflip
Wie weet is het ook de oplossing om wat aardige te worden. Veel succes en een prettige succesvolle Powerflip voor een vrolijke donderdag!
Hoihoi, top dat
Zelfde probleem met starten opname en nog veel meer de laatste maanden, powerflippen, resetten, fabrieks reset, boos kijken etc. helptt allemaal niet. Misschien een AanbiederFlip doen?
Hi
Sinds vanavond kan ik geen opnames meer toevoegen of verwijderen. Krijg foutcode 132210. Wat is het probleem? Al van alles geprobeerd. Reset van tv-box, modem,enz.
Ik heb dat probleem ook. Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's weg. Hoop dat dit niet blijvend is.
Hi
Sinds vanavond kan ik geen opnames meer toevoegen of verwijderen. Krijg foutcode 132210. Wat is het probleem? Al van alles geprobeerd. Reset van tv-box, modem,enz.
Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's weg!
Hoihoi, ik kan jullie laten weten dat er nog hard wordt gewerkt aan dit issue! Het is inmiddels doorgezet naar de leverancier, dus ik hoop dat we snel meer horen.
Hoihoi, ik kan jullie laten weten dat er nog hard wordt gewerkt aan dit issue! Het is inmiddels doorgezet naar de leverancier, dus ik hoop dat we snel meer horen.
Alle opgenomen en geplande programma's zijn nu weg. Hoop wel dat dit tijdelijk is.
Hoihoi, ik kan jullie laten weten dat er nog hard wordt gewerkt aan dit issue! Het is inmiddels doorgezet naar de leverancier, dus ik hoop dat we snel meer horen.
Alle opgenomen en geplande programma's zijn nu weg. Hoop wel dat dit tijdelijk is.
ALLES WERKT WEER, STORING IS VOORBIJ!!!!!!
STORING IS VOORBIJ!!!!!!!
Hi allemaal, ik word al helemaal blij van de laatste reacties! De technische dienst heeft dit gistermiddag weten op te lossen. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan ga ik daar graag achteraan. Veel kijk-plezier!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.