Skip to main content

Sinds vorige week zie ik op mijn Samsung tv via de  Tmobile thuis app de foutcode 132196 "je kunt deze content niet bekijken vanuit de huidige locatie".

Ik kan geen zenders bekijken en heb geen VPN.

Ik heb meerdere keren met de klantenservice van Tmobile gesproken en die geven aan dat de melding bij de technische dienst ligt en dat ik het moet afwachten. 

Vandaag weer de klantenservice gesproken bleek dat ze de melding hadden afgedaan omdat ze geen info hadden gekregen. Ze hebben geen contact met mij opgenomen voor verdere info. 

Vandaag heb ik alle info verstrekt merk tv, besturingssysteem en tmobile thuis app versie. 

Ik kan netflix bekijken en mijn wifi van tmobile doet het, alleen tv bekijken vanuit de Tmobile Tv app doet het niet.

Nu is er weer een melding gemaakt en het kan 3 werkdagen (of langer) duren, verder betaal ik gewoon nog door en kan geen tv kijken. 

Ik had de tmobile app al verwijderd opnieuw geinstalleerd, wifi modem stekker eruit gehaald en er ingezet en tv stekker opnieuw uitgehaald en ingezet. 

Helaas nog steeds dezelfde foutcode 132196.

Ik kan de Tmobile tv app ook niet openen op de telefoon daar geeft hij ook een foutcode.

Als het langer duurt stap ik over!

 

Hey @Wani, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Deze code komt inderdaad voor als je niet in Nederland bent of een VPN aan hebt staan. Ik zie dat de klantenservice inmiddels alle informatie doorgegeven heeft aan de techneuten. Zij gaan voor je aan de slag. Binnen 5 dagen zal het ticket behandeld worden. Dan zal er ook contact met je worden opgenomen zodra ze alles bekeken hebben. Hopelijk hebben ze dan ook de oplossing hiervoor! 


@Tommie ja maar ik kijk gewoon vanuit mijn huisadres waarvoor ik een contract heb afgesloten dus dan is het raar dat hij de foutcode 132196 aangeeft.

Ik hoop dat er een oplossing komt! Want het duurt al meer dan een week en ik betaal er gewoon nog voor.


Reageer