Skip to main content

Vandaag is TV geïnstalleerd, en het werkte. Maar vanavond treedt de foutmelding op Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog eens. 

Maar de TV-gids werkt. Ook is een programma wel te streamen met de functie Start Begin gemist.

De fout lijkt te zijn opgetreden op het moment dat T-mobile de status van mijn account omzette na het afmelden door de monteur. Althans het tijdstip van de mails met bevestiging komen overeen met het voor het eerst optreden van de foutmelding.

Herstarten, inclusief het van de stroom halen van de tv-box neemt de fout niet weg.

Het is een Zyxel-modem met een Amino tv-box.

 

@dverwer 

ik vermoed dat je een switch gebruikt.

vervang deze door een netgear gs105e


Er hing inderdaad nog een switch in (Netgear GS105v4).

Deze verwijderd, en alles (modem, tv-box) herstart en tv werkt weer direct.

 

Bedankt voor de tip. Wel vreemd dat het eerst wel werkte.


Reageer