Beantwoord

film (videoshop) in favorieten?

  • 20 December 2020
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb in het aanbod van videoshop zitten kijken en een aantal films in Favorieten gezet. Maar waar kan ik deze favorietenlijst terugvinden?

Tekst op site T-mobile:
​​​​​​

In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Zo heb je alle tijd om rustig te kijken.
Even verder zoeken? Bekijk de verschillende genres of gebruik de zoekfunctie om die ene film te vinden.

Een film huren
Film gevonden? Bevestig je keuze met de OK-knop op je afstandsbediening. Je ziet nu meer informatie over de film en kunt meteen de trailer bekijken of de film in
Favorieten zetten. Wil je de film huren, selecteer dan Huren en voer je TV-pincode in. Staat de popcorn klaar? De film start direct!

icon

Beste antwoord door Cristien 20 December 2020, 21:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Gerda w 

Je vindt al je favoriete zenders in een overzicht in het TV-menu bij 'THUIS' en dan 'Favoriete zenders'. Hier staan alle films of series die je als favoriet hebt ingesteld. Zo kun je al je favoriete films en afleveringen makkelijk afkijken.

 

Verder Kijken gebruiken | T-Mobile

Kom je zo verder?

Reputatie 2

Ha Christien

Bedankt voor je snelle reactie

Ik heb ze nu gevonden, alleen bij ‘verder kijken’ . Niet bij ‘Favoriete zenders dus’ (dit zijn alleen de tv keuzes).

Wat een vreemde plek want ik heb de films niet eens geleend laat staan bekeken. Dus bij ‘verder kijken’ had ik dit niet verwacht en gezocht. 

Zou het voor de functionaliteit niet handig zijn een vooringestelde keuze van nog te huren films neer te zetten bij die films (blokje favorieten) of anders in je account?

Reageer