Skip to main content

Weet iemand hoe je de favorietenlijst in de kanalen gids van de TV App aan de zijkant van het scherm vastzet?  Ik kan hier niets over vinden. 

Nu na elke zenderwisselling staat het weer op alle kanalen. Wat ik ook probeer. 

In de gids staat het wel op de favorietenlijst

Alvast bedankt 

 

Hi @Befajomo, welkom op onze Community!

Zou je mij iets meer informatie willen geven? Wellicht een foto kunnen maken wat je precies bedoelt? Dan ga ik kijken of het überhaupt mogelijk is. Alvast bedankt. 


Hej Tommie, 

Als je op de afstandsbediening het bovenste pijltje indrukt, opent er aan de rechterkant van het televisiescherm een zenderlijst met 2 tabbladen zenders en favorieten. 

Als je de favorietenlijst geselecteerd hebt, gaat ie daar vanaf bij een zenderwisselling.

Wat ik wil, is als ik de app opstart in een profiel dat de favorietenlijst standaard geselecteerd is en dat hij daar ook op blijft staan. 

 


@Befajomo Ik gebruik de LG-app zelf niet, dus ik kan het niet uitproberen, maar ik wil wel kijken of er toch iets mogelijk is. Ga in het menu naar Account > Profielen en klik je profiel aan. Daar staat iets in de trant van ‘Activeer favorieten’. Als je dit aanzet, blijft hij dan wel op Favorieten staan?


Hey @Befajomo, ah ik snap precies wat je bedoelt. Dit is jammer genoeg niet mogelijk en is op dit moment working as intended. Je kunt altijd vragen of dit mogelijk kan worden gemaakt in onze Wensen & Suggesties. Hier kun je je idee plaatsen en mede klanten kunnen dan hun stem uitbrengen op jouw idee. Wij houden je dan op de hoogte of we het kunnen doorvoeren of niet!


@Befajomo Ik gebruik de LG-app zelf niet, dus ik kan het niet uitproberen, maar ik wil wel kijken of er toch iets mogelijk is. Ga in het menu naar Account > Profielen en klik je profiel aan. Daar staat iets in de trant van ‘Activeer favorieten’. Als je dit aanzet, blijft hij dan wel op Favorieten staan?

@TMTV@Tommie van Odido  Ik heb de favorieten geactiveerd staan. Maar dit werkt alleen in de gids en "mijn favorieten"

Het punt is, als je wilt zappen en de favorietenlijst is niet actief, je de zenders er tussendoor krijg die je nu net niet wil zien. Je maakt immers niet voor niets een favorietenlijst.

En een knop op de afstandsbediening die direct de gids activeert is ook niet voorhanden. Die zou dan wel naar de favorietenlijst gaan. Misschien dat ze daar de gele knop voor in kunnen stellen. Zou gebruiksvriendelijker zijn. Nu moet je te veel stappen maken om in de gids te komen. 

BTW

ik heb nu een omslachtige manier gevonden om de favorietenlijst aan de zijkant van het scherm wel vast te houden. 

Uitloggen

Profiel selecteren 

De optie "standaard profiel" activeren door erop te klikken

Dan inloggen in je profiel

Dan blijft de lijst actief totdat je TV uitzet of nadat je een andere App gebruikt heb. Dan moet je deze workout weer opnieuw doen. 

Dit zou toch simpeler moeten kunnen. 

Ik zal het eens bij de suggesties zetten maar het verbaasd mij dat er niet nog meer mensen hiermee gekomen zijn. Ik gebruik de App nu een week en vind dit behoorlijk irritant. 


Reageer