Beantwoord

Favorietenlijst nieuwe mediabox

  • 11 December 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Reputatie 3

Vandaag de nieuwe mediabox aangesloten. Hij had netjes mijn oude favorietenlijst onthouden. Als ik via pijltje rechts naar de favorietenlijst ga staat die goed. Als ik dan een zender kies en via de afstandsbediening naar de volgende zender ga dan pakt hij weer de zender uit de algehele lijst.

Hij onthoudt dus niet dat ik de favorietenlijst gebruikt. Hoe kan ik de favorietenlijst als standaard instellen? 

icon

Beste antwoord door johnfeijen 11 December 2023, 10:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Mocht iemand anders met hetzelfde probleem zitten, ik heb het inmiddels gevonden ;-)

 

Als je op het profielselectiescherm zit klik je op bewerken onder je avatar. Dan kom je in een scherm met extra instellingen en kan je o.a. kiezen alleen je favorieten te laten zien…

 

Wel een andere instelling daar gevonden die volgens mij niet goed werkt. Je kan kiezen wat je wit zien als de tv box opstart. De keuzes zijn, geen, thuis, tv-gids,radiogids en apps. Alle keuzes doen wat ze moeten doen, behalve geen. Ik had hier verwacht dat als je geen kiest hij gewoon met de laatst bekeken tv zender zou opstarten. Maar je krijgt gewoon het thuis scherm… Ik wil eigenlijk gewoon tv zien als ik de box aanzet.

Reageer