Skip to main content

De ingestelde Favorieten onder het Standaard geactiveerde profiel worden telkens gedeactiveerd.

Herkent iemand dit probleem en is er eventueel een oplossing?

Hi @vdk72, ik wil dit graag verder voor je onderzoeken! Maak je gebruik van de Mediabox of kijk je via de TV App? En verdwijnen de favoriete zenders elke keer als je opnieuw tv wil kijken? Zou je anders eens willen proberen om de favoriete zenders te selecteren via de Odido Online TV App op je mobiel en hierna willen controleren of deze ook zijn overgenomen op de tv? Ik ben benieuwd! 


Hallo,

Ik gebruik de TV App op een Google TV. De favorieten zijn niet altijd weg, maar wel vaak. Dit is ontstaan na de meest recente grote update van de App. Op mijn Apple mobiel heb ik ook de favorieten staan in de App en daar lijkt het probleem zich niet voor te doen. 

 


Goed dat je dit aangeeft! @vdk72 Ik kijk graag met je mee waar dit aan kan liggen. 

Heb je voor mij een voorbeeld van wanneer dit is voorgekomen (datum/tijdstip)?

Laat je het mij weten? Dan ga ik gelijk overleggen met het TV Team! 


Tijdstip is lastig te beoordelen, maar ik zou zeggen bijna tweedagelijks moet ik de favorieten opnieuw instellen in het profiel. Het schuifje voor favorieten is dan dus weer uitgeschakeld. Weet niet of dat duidelijk was. De favorieten blijven dus wel bestaan, maar telkens gedeactiveerd in het standaard ingestelde profiel.


@vdk72 Duidelijk, dank je wel! 

Wil je deze vragen nog voor mij beantwoorden?

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

  • sony Bravia 4k vh2
  • Google TV
  • Android 10 update juni 2024
  • 2.0.4477
  • niet specifiek een zender, maar alle zenders in de ingestelde favorieten
  • geen TV Box in mijn bezit; lijkt zich niet voor te doen op een iOS device
  • verbonden via Odido glasvezel eigen netwerk

Hoi @vdk72, super bedankt! Ik zou dan alleen nog willen weten welke zenders je als Favorieten hebt ingesteld. Als dit een groot aantal is, zijn twee voorbeelden voldoende. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


Sowieso Nederland 1,2 en 3 en BBC 1 en 2 als favorieten ingesteld.


Reageer