Ik heb een Entone-68 TV-Box en deze heeft op 28-7-2020 een update gekregen naar software versie:
moment.js 2.24.0
jQuery.js 3.2.1
Underscore.js 1..1
Ik heb er favorieten in zitten en die wil ik ook gebruiken.Ik heb 2 gebruikers profielen aangemaakt. De zenders geselecteerd die ik als favorieten wil bekijken.
Achter deze zenders die als favoriet staan staat dan een rood hart.
Vanuit de Home Pagina ga ik vervolgens naar Wissel Profiel => Selecteer je Profiel => (OK knop op AB)
Vervolgens Home Page => Favoriete Zenders => Rechtsboven op Rode knop Opties => Filters =>
Favorieten => OK
Dan gaat de box terug naar naar de lijst TV Gids met daaronder “Favoriete Zenders” en laat een lijst zien van alleen de Favoriete zenders.
Ga ik nu met Sluiten terug naar het TV beeld dan kan ik alsnog door alle TV zenders heen zappen en dat is precies wat ik niet wil. Waarom stel ik anders favorieten in?
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb nu al twee maal telefonisch contact gehad met T-Mobile. De eerste keer kreeg ik helemaal geen antwoord, die persoon had er absoluut geen kijk op.
De tweede keer is er wel veel moeite gedaan, gesprek van 3 kwartier, helaas zonder resultaat en ben uiteindelijk naar de community doorverwezen.
Wie helpt mij hiermee?