Hoi,
Is de Favorieten functie verbetering voor alle abonnees al door gevoerd ,alle stappen voor het opnieuw opstarten uitgevoerd , softwareversie blijf 6950 .
Groet Fishermann
Hoi,
Is de Favorieten functie verbetering voor alle abonnees al door gevoerd ,alle stappen voor het opnieuw opstarten uitgevoerd , softwareversie blijf 6950 .
Groet Fishermann
Hi
TV-box
De update wordt automatisch beschikbaar gemaakt voor alle TV-boxen in week 51. Je hoeft hiervoor niets te doen.
Wil je weten of je de update al hebt gekregen? Je kunt de softwareversie opzoeken in het TV-menu. Ga naar ‘Account’ > ‘Instellingen’ > ‘Over’ en kijk bij ‘versie’. De nieuwste softwareversie eindigt op de cijfers ‘7160’. Zie je deze versie niet? Start dan even je TV-box opnieuw op door kort de stroom van je TV-box te halen.
TV Anywhere
De updates zullen vanaf 15 december beschikbaar komen. Het kan max. 7 dagen duren voordat de update beschikbaar is op jouw toestel.
Web
De nieuwste versie staat al live!
Apple TV
De update zal vanaf 15 december beschikbaar komen. Het kan max. 7 dagen duren voordat de update beschikbaar is op je Apple TV.”
Als de TV-Box is geüpdatet, neemt de box
de favorieten van TV-Anywhere ook over,
of word het niet synchroniseert
Groet
Hoi
“Hoe stel je je eigen Favorietenlijst samen?
Hoi
Heb sindskort een andere TV-box namelijk Amino Aria 610X , daar zit het oude software in van voor het nieuwe platform T-Mobile TV s geïntroduceerd.
Groet
Fishermann
Hoi
Ik zie dat je inmiddels bent omgezet naar het nieuwe TV platform. Dan zou de TV Box automatisch omgezet zijn. het kan zijn dat je hiervoor nog even de TV Box van de stroom moet halen. Ik heb in ieder geval zojuist een reset doorgevoerd. het kan zijn dat je hierdoor kort geen TV kunt kijken en opnieuw moet inloggen. laat je weten of het gelukt is?
Hoi Sander
Het is niet gelukt, nog steeds de oude software
Fishermann
De Modem en Tv-box van de stroom gehad
nog steeds de oude software
Hoi
Enkele checks:
Gebruik je onze TV Box (aria 6)?
Is deze TV Box rechtstreeks aangesloten op het modem? Dus geen switches of adapters ertussen.
Kun je ook het modem kort van de stroom halen?
Heb je nog wel TV? Kun je een foto van het menu delen?
Gebruik ,Amino Aria 610X
is rechtstreeks aangesloten op de modem
Ja Tv werkt goed
zal de modem voor de tweede keer van de stroom halen
Ook na de tweede keer van de stroom nog steeds oude software
Hoi
Van weekend regelmatig opnieuw opgestart
maar nog steeds oude software
Hallo
Heb je het ook op de volgende manier al geprobeerd?
Hallo soepkip67
Ja hoor al een aantal keren
Heb een nieuwe Tv-box gekregen
maar wil niet updaten naar het nieuwe Web Tv
platform
5 min terug opnieuw opgestart,nog steeds oude software
Hoi
Dank je wel voor de terugkoppeling! Ik wil graag aan de achterkant controleren of alles goed staat en of wellicht een reprovisie van het modem het probleem kan oplossen. Ik kan echter niet met het opgegeven e-mailadres een aansluiting vinden. Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN) sturen? Dan check ik het voor je.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.