Bij de Android TV app heb ik de instelling Laat alleen favoriete zenders zien ingesteld. Af en toe verlies ik deze instelling en moet ik het nogmaals opnieuw instellen. Kan deze bug opgepakt worden?
Doe je iets specifieks wanneer de instellingen veranderen?
Ik wil je sowieso vragen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Vervolgens kies je weer voor ‘Laat alleen favoriete zenders zien’. Blijft de instelling nu wel?
Mocht dit niet voor verbetering zorgen, wil je mij dan de volgende informatie sturen? Ik ga dan gelijk vragen of het TV Team dit verder wil onderzoeken.
- Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
- Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
- Wat is de softwareversie van de TV?
- Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
- Indien in gebruik, ervaar je dit ook op de Odido Online TV app (voor Android/iOS)?
Laat je het mij weten? Ik sta voor je klaar!
Doe je iets specifieks wanneer de instellingen veranderen?
Ik wil je sowieso vragen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Vervolgens kies je weer voor ‘Laat alleen favoriete zenders zien’. Blijft de instelling nu wel?
Mocht dit niet voor verbetering zorgen, wil je mij dan de volgende informatie sturen? Ik ga dan gelijk vragen of het TV Team dit verder wil onderzoeken.
- Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
- Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
- Wat is de softwareversie van de TV?
- Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
- Indien in gebruik, ervaar je dit ook op de Odido Online TV app (voor Android/iOS)?
Laat je het mij weten? Ik sta voor je klaar!
Ik heb de app opnieuw geinstalleerd. De instelling staat standaard op uit. Deze heb ik nu aangezet. Ik zal de komende dagen dit in de gaten houden of de instelling nog steeds op aan staat.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.