Beantwoord
Failed to retrieve ip address from DHCP server
Ik kom net terug van vakantie en internet en tv werkt niet meer. Voor ik wegging wel. Ik krijg de melding fail to retriev ip address from DHCP server. Ik heb alle tips van jullie forum al geprobeerd maar niets helpt. Is er een storing of waar kan het aan liggen.
Beste antwoord door Sander
Hoi Monica D en Marielle9,
De aanleiding is misschien wat minder, maar alsnog welkom op het forum!
Die melding betekent dat de TV Box geen (goede) informatie krijgt van het modem. Het kan zijn dat er iets scheelt aan de kabel of het modem even in de war is. Ik begreep van Marielle9 dat zij gisteravond geen diensten had, dus ook geen internet. Dan gaat er van buitenaf iets mis, waardoor er ook geen goed TV signaal binnenkomt en die melding in beeld kan verschijnen. Ik begrijp dat de verbinding inmiddels weer hersteld is, daarmee zou de foutmelding ook were verdwenen moeten zijn. Eventueel kun je het modem en/of de TV Box nog even van de stroom halen.
Voor meer info over (andere) foutmelding kun je dit topic inzien.
Bekijk origineelDe aanleiding is misschien wat minder, maar alsnog welkom op het forum!
Die melding betekent dat de TV Box geen (goede) informatie krijgt van het modem. Het kan zijn dat er iets scheelt aan de kabel of het modem even in de war is. Ik begreep van Marielle9 dat zij gisteravond geen diensten had, dus ook geen internet. Dan gaat er van buitenaf iets mis, waardoor er ook geen goed TV signaal binnenkomt en die melding in beeld kan verschijnen. Ik begrijp dat de verbinding inmiddels weer hersteld is, daarmee zou de foutmelding ook were verdwenen moeten zijn. Eventueel kun je het modem en/of de TV Box nog even van de stroom halen.
Voor meer info over (andere) foutmelding kun je dit topic inzien.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.