De aanleiding is misschien wat minder, maar alsnog welkom op het forum!
Die melding betekent dat de TV Box geen (goede) informatie krijgt van het modem. Het kan zijn dat er iets scheelt aan de kabel of het modem even in de war is. Ik begreep van Marielle9 dat zij gisteravond geen diensten had, dus ook geen internet. Dan gaat er van buitenaf iets mis, waardoor er ook geen goed TV signaal binnenkomt en die melding in beeld kan verschijnen. Ik begrijp dat de verbinding inmiddels weer hersteld is, daarmee zou de foutmelding ook were verdwenen moeten zijn. Eventueel kun je het modem en/of de TV Box nog even van de stroom halen.
Voor meer info over (andere) foutmelding kun je dit topic inzien.
Is er al een oplossing?
Gisteren geen enkel probleem. Sinds vandaag krijg/heb ik deze melding nu ook. Powerflip al geprobeerd maar dat heeft niets uitgehaald.
Internet werkt wel gewoon
Andere oplossingen voor handen?
Hoi
Mocht dit niet de oplossing zijn, je TV Box met harddiskrecorder is een vrij oud model en daarom wil ik 'm ook gerust voor je omruilen naar een nieuwe Mediabox. Ook via deze weg verlies je de opnames die opgeslagen zijn op de harddiskrecorder, maar in het vervolg kan je wel opnemen via de nieuwe Cloud Opnemen functie. Hiermee kan je opnames inplannen en afspelen vanaf al jouw mobiele apparaten én de nieuwe TV Box. Omdat de kosten hiervan gelijk zijn aan de harddiskrecorder betaal je geen cent extra. Meer informatie lees je in je Mijn Odido account: opnemen en pauzeren via de Cloud.
Ik hoor graag welke oplossing jij het liefst voor ogen hebt, ik zet het graag voor je in gang!
Beste Cal, probeer eerst maar een fabrieks reset. Als dit alsnog niet werkt dan meld ik me weer.
Hoi
Na 2 dagen noem ik dit niet meteen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.