Beantwoord
Fail to retrieve ip adress from dhcp server
Al sinds 9 maart geen tv, steeds bovengenoemde melding, ondanks powerflips en alle andere aanbevolen oplossingen en een nieuw kastje. Nog steeds geen tv. Ik betaal voor iets wat ik niet krijg. T mobile lost niets op tot nu toe. 😞
Beste antwoord door Jeroen
Hoi allemaal,
Er is geen algemene storing bij ons bekend met betrekking tot het TV signaal. Goed dat jullie al enkele zaken geprobeerd hebben, zoals een powerflip en het controleren van de poortjes. Zouden jullie het volgende eens kunnen proberen?
1.Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van het TV kastje.
2.Voer vervolgens een powerflip uit van het modem door hier 20 seconden de stroom vanaf te halen.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van het TV kastje weer in.
4. Wanneer het TV kastje de melding geeft: "Ethernet not detected, Please connect ethernet cable" prik je de netwerkkabel weer achterin het TV kastje.
Graag hoor ik of dit geholpen heeft!
Bekijk origineelEr is geen algemene storing bij ons bekend met betrekking tot het TV signaal. Goed dat jullie al enkele zaken geprobeerd hebben, zoals een powerflip en het controleren van de poortjes. Zouden jullie het volgende eens kunnen proberen?
1.Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van het TV kastje.
2.Voer vervolgens een powerflip uit van het modem door hier 20 seconden de stroom vanaf te halen.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van het TV kastje weer in.
4. Wanneer het TV kastje de melding geeft: "Ethernet not detected, Please connect ethernet cable" prik je de netwerkkabel weer achterin het TV kastje.
Graag hoor ik of dit geholpen heeft!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.