Skip to main content

Ik heb mijn mediabox teruggestuurd en heb ook bevestiging daar over ontvangen. Daarna is er weer een  nieuwe mediabox naar mij gestuurd ipv modem. Weer teruggestuurd en daar over ook weer bevestiging over ontvangen. Toch kreeg ik een rekening van 90 euro op mijn laatste factuur over niet teruggestuurde mediabox. Daarop heb ik de rekening teruggeboekt op mijn bankrekening omdat ik dit geld niet kan missen. Contact gehad met klantenservice dat ik de maandafrekening min 90 euro wil betalen. Maar gaat dit wel goed komen? Ik lees zulke slechte reviews over Odido.

Hey ​@bono3000, welkom op onze Community!

Goed dat je een topic hebt aangemaakt. Er was nog niks in gang gezet voor je. Ik zie dat de Mediabox retour is gekomen, echter is hij niet afgemeld in het systeem. Ik heb de Mediabox nu handmatig afgemeld en de € 90 vergoed. Dit zal zich moeten rechttrekken met het systeem zodat je het niet hoeft te betalen!

Ok, maar wat kan ik nu het beste doen? Het hele abonnementsbedrag inclusief 90 euro weer terugboeken naar Odido? En dan wachten tot de volgende factuur dat de 90 euro weer bijgeschreven wordt? Ik wil natuurlijk geen aanmaning krijgen.

Net klantenservice aan de lijn gehad. Het is het beste dat ik nu betaal. Zodat met volgende facturen het bedrag van 90 euro verrekend kan worden.Ik heb het bedrag van 118,98 euro teruggeboekt. Hebben jullie het al ontvangen? En zo niet, hoe kan ik het bedrag overmaken? Of incasseren jullie automatisch nog een keer?

Hi ​@bono3000, ik heb je een iDeal linkje gestuurd! 

Reageer