Beantwoord

F1TV app installeren

  • 22 January 2024
  • 9 reacties
  • 881 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 9 reacties

Ik maak sinds een paar weeken van

 

Odido app op mijn Samsung tv. Met het  formule 1 seizoen in aan tocht wil ik graag de app F1 pro geïnstalleerd hebben op de tv.

Ik kan de app wel vinden maar krijg hem niet geinstallerd op de tv krijg melding word

 niet ondersteun door provider. Wie heeft advies

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 23 January 2024, 15:30

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Edy, dat is een goede vraag.

Het antwoord ga je echter niet heel leuk vinden. De F1TV app wordt alleen ondersteund door iOS of Android apparaten. Samsung draait op Tizen en kan de F1TV app niet installeren. Dit ligt volledig aan Samsung en hier kunnen wij niks aan doen. Wat je wel kunt doen is de app op je telefoon downloaden en streamen naar je tv. 

Je kunt ook onze Mediabox bestellen, daar is de F1TV app wel op te installeren. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven. 

De F1 TV app is op geen smart TV te installeren.

Ook niet op een TV met Android of Google TV.

Dat heeft met rechten te maken.

(Dat kan wel via een omweg op Android Google TV)

Op losse Android/Google TV apparaten kan de F1 TV app wel geïnstalleerd worden. (Via de playstore)

Een Chromecast Google TV kan een oplossing bieden.

Uiteraard de nieuwe Odido TV box is ook een oplossing.

 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je aanvulling en extra mogelijkheden om F1TV te kunnen bekijken @peter-keetfm

Ik heb de tv box aangeschaft Vele problemen opgelost

De F1 TV app op de tv box geeft bij mij een fout op het wachtwoord. 

Het viel me al op dat als je een leesteken in je wachtwoord invoerd via de 'hoofdlettertoets' en een cijfer, bijvoorbeeld een 4 voor $, dat deze als het cijfer kort verschijnt, dus ik vermoed dat het daar ergens mis gaat. Via het cijfers- en leesteken toetsenbord achter de ?123 knop worden leestekens in het wachtwoord wel goed kort getoond na invoeren, maar het lukt me nog steeds niet om in te loggen.

Suggesties?

@ErikB2B3 

Dat bij F1 TV een foutmelding bij het wachtwoord komt kan erop ook duiden dat je een oude versie hebt.

Controleer dit in de Playstore en als dit niet gebeurd is update de F1 TV app.

 

 

App was actueel, maar verwijderd en weer geïnstalleerd, weer ingelogd, dat geeft een error zoals eerder.

App was actueel, maar verwijderd en weer geïnstalleerd, weer ingelogd, dat geeft een error zoals eerder.

Vreemd bij mij werkt de app prima op de Odido box.

Wat je zou kunnen proberen een ander wachtwoord aan maken.

Als het wachtwoord een probleem geeft.

 

Ook hier accepteert hij mijn wachtwoord niet.
App al opnieuw geïnstalleerd, nieuw wachtwoord aangemaakt maar mag niet helpen helaas  

en ook ik doe het via het kastje van Odido 

Reageer