Ik heb afgelopen donderdag mijn abonnement aangepast met 2 extra zenderpakketten. Administratief is het geregeld, ze staan onder mijn abonnement maar de zenders heb ik nog niet. Ik heb de boel al opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Graag achter de schermen op "ok" klikken ;-)
Ook even de mediaconverter en/of router herstart? Als de themapaketten in je Thuis account aan staan horen ze gewoon zichtbaar te zijn.
Geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik denk dat ze ergens nog een vinkje moeten zetten. Ze staan aan in mijn thuis account.
Normaal gesproken is het opnieuw opstarten van de mediabox voldoende via instellingen naar systeeminformatie en dan naar herstart settopbox.
Zo doe ik het altijd omdat ik nog wel eens wissel van pakket
Voor de leuk nog maar eens een keer alles opnieuw opgestart, maar geen extra zenders.
Hey
Blijkbaar hebben de zenders een extra zetje nodig! Ik heb dit zojuist gemeld bij onze techneuten en zij gaan de zenders op afstand activeren voor je. Zodra dit is uitgevoerd, ontvang je netjes een e-mail ter bevestiging.
Bedankt, Ik wacht het wel even af.
Vandaag kon ik alles installeren maar nog heb ik mijn extra zenderpakket nog niet staat op in aanvraag wanneer krijg ik die me kleine mist Nickelodeon jr
Ik heb nog steeds niks hoor. Vorige week werd mij verteld dat er een storing was met het aanmaken en dat jullie er mee bezig zijn. Sorry wel erg lang zo :-(
Misschien nu even weer de mediaconverter en/of modem herstarten of misschien wilt het helpen om enkel de tv box uit te zetten, opstarten zonder netwerkkabel en pas inpluggen als erom gevraagd wordt.
Bedankt voor de tip en het meedenken, maar nog steeds niet.
Hoi
Dat is natuurlijk erg lang en zeker met een al wat langere wachttijd achter de rug, komt dit niet gelegen. De huidige omstandigheden en enorme drukte, inclusief aangescherpte veiligheidsprotocollen, zorgen ervoor dat de stapel tickets oploopt. Hierdoor ontstaat de langere verwerkingstijd.
Ik weet zeker dat de specialisten met een oplossing komen. In de tussentijd: veel sterkte en een goede gezondheid toegewenst!
“Ik weet zeker dat de specialisten met een oplossing komen. In de tussentijd: veel sterkte en een goede gezondheid toegewenst! ”
Bedankt voor de update en dank voor bovenstaande. Jullie ook natuurlijk.
Het is dat ik mijn klantvoordeel op deze pakketten heb ingezet en het me daardoor ook niks kost. Maar daar hadden jullie vast wel wat op gevonden.
Goedemiddag
Een prachtige dag toegewenst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.