Ik wil de extra TV box uit het abonnement laten halen, maar er is minimaal 15 minuten wachttijd bij de klantenservice. Weet iemand hoe dit buiten de telefonisch klantenservice om kan ? Dit moet eigenlijk toch ook zelf aan te passen zijn ?
Bladzijde 1 / 1
Hi arootje,
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je heel veel zelf regelen wat betreft jouw abonnement! Bijvoorbeeld TV-zenders aan- of uitzetten. Met het bestellen of verwijderen van TV Boxen help ik je graag. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je heel veel zelf regelen wat betreft jouw abonnement! Bijvoorbeeld TV-zenders aan- of uitzetten. Met het bestellen of verwijderen van TV Boxen help ik je graag. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Dag Sterre, ik heb inmiddels iemand aan de telefoon gehad, dank!
Fijn om te lezen dat het gelukt is! Veel plezier met jouw T-Mobile Thuis.
ik wil de extra TV box uit het abonnement laten halen, maar het telefonisch keuze menu accepteert de gekozen opties niet en beëindigd het gesprek. Ik wil graag per direct mijn "standaard" tv box zonder harddisk recorder terugsturen.
Hi tvbox37,
Ik help je graag met jouw abonnementswijziging. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Ik help je graag met jouw abonnementswijziging. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.