Ik zat mijn abonnement eens na te kijken of ik het enigzins kon verlagen. Nu zag ik dat ik al vanaf het begin van mijn abonnement al betaal voor 2 extra tv boxen, maar ik heb nooit extra tv boxen ontvangen en betaal dus voor niks. Nu heb ik 1 tv box opgezegd, scheelt €5 per maand. Kreeg gelijk een mail met de mededeling dat ik dus het in bruikleenapperatuur terug moet sturen binnen 30 dagen. Nu mijn vraag, hoe stuur ik iets terug wat ik nooit heb ontvangen??? En wat te doen met de kosten die in rekening zijn gebracht, terwijl ik dus niet het volledige pakket heb ontvangen?
Hey
Dat is vreemd! Ik heb je gegevens erbij gepakt en nu zie ik dat je volgens onze gegevens vorig jaar augustus een installatiepakket hebt ontvangen met twee TV Boxen. Dit zie je ook terug in je order bevestiging. Het gaat om de zwarte boxjes waarvan er één bij je TV staat aangesloten. Weet je zeker dat de tweede TV Box niet ergens ligt opgeborgen? Misschien nog verscholen in het installatiepakket?
Hoi,
Ik zou heel graag nog een 2e tv box willen bestellen. Als ik dit probeer staat er dat dit niet zou kunnen. Ik bezit nu 1 box.
Graag uw hulp hierbij.
Hey
Jammer kan ik door de beperkte snelheid op jouw adres geen tweede TV Box voor je bestellen. Sorry voor het ongemak!
Beste Piotr,
Dit is erg vervelend. Wel vreemd want voor dat ik overstapte hadden we bij kpn wel twee tv boxen. En dit met de zelfde sdnelheid.…
Nu kan mijn zoon op zijn kamer dus niets....
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.