Beantwoord

extra cadeautje vsn december 2023

  • 7 December 2023
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 2

Leuk cadeau dat we ook naar zender ONS kunnen kijken. De mail meldt echter kanaal 337 en blijkbaar moet dat 377 zijn. Helaas lukt het mij niet deze toe te voegen aan mijn favorieten. De enige manier dat ik ONS kan vinden is via Menu en dan Zoeken ( ons). Kan dat gemakkelijker? Want de zender van de maand is Cartoonito op kanaal 18. 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 8 December 2023, 14:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Gerda w, dank voor dit topic! Wat een leuk cadeautje hè? De fout in het kanaal klopt inderdaad, mijn excuses. Dit is bij ons bekend! Wat gaat er precies mis als je deze wilt toevoegen aan je favorieten? Ik ben benieuwd waarom het niet lukt. Herstart anders sowieso eens jouw TV Box en probeer het daarna nog een keer. Om de zender makkelijk te vinden kun je ook 377 intikken terwijl je televisie kijkt, of wanneer je in de TV gids staat, dan ga je naar deze zender toe!

@Gerda w 

Om deze zender als favoriet te maken heb ik dat via de app op de telefoon gedaan.

Ga naar de zender ONS klik het hartje aan.

Nu staat deze zender in de favorieten lijst.

Deze handleiding kan ook.

https://www.odido.nl/service/producten/tv/kijken/favoriete-zenders

Reputatie 2

Ik had m dus wel in mijn favorieten gezet maar daar in de lijst was hij niet zichtbaar. Ook als ik direct 377 intoets was hij daar niet bekend:

Kortom heel vreemd. Dus maar opnieuw de box en modem herstart: en nu staat hij gewoon wel in mijn favorietenlijst met zijn programma-inhoud zondeer dat ik er iets voor moest doen. Wel vreemd dat dat resetten nodig is maar fijn dat het werkt. Bedankt voor jullie advies.

Reageer