Skip to main content

Op vakantie wilde ik Eurosport kijken i.v.m. de Olympische spelen. Op mijn telefoon (Samsung S23+) en op mijn chromebook staat de Tv-app  geïnstalleerd en kan ik alle zenders bekijken, behalve Eurosport.

Als ik Eurosport aanklik, komt er een hele tijd een draaiend cirkeltje in beeld en vervolgens de foutmelding 414999 bij beide apparaten. Ook toen ik via de website tv.odido.nl wilde kijken werkte alles, behalve Eurosport.

Ik gebruikte geen VPN, de app was de laatste versie, bij beide opnieuw geïnstalleerd en de wifi in het hotel was goed genoeg om alle andere zenders in HD kwaliteit te bekijken, net als Netflix en F1 tv.

Vrienden waarmee ik op vakantie was, hadden Ziggo en daar werkte het wel gewoon op. Uiteindelijk dus maar de Ziggo Go app geïnstalleerd en Eurosport gekeken. Lekkere reclame voor Odido!

Hoe kan dit, Odido?

Op vakantie wilde ik Eurosport kijken i.v.m. de Olympische spelen. Op mijn telefoon (Samsung S23+) en op mijn chromebook staat de Tv-app  geïnstalleerd en kan ik alle zenders bekijken, behalve Eurosport.

Als ik Eurosport aanklik, komt er een hele tijd een draaiend cirkeltje in beeld en vervolgens de foutmelding 414999 bij beide apparaten. Ook toen ik via de website tv.odido.nl wilde kijken werkte alles, behalve Eurosport.

Ik gebruikte geen VPN, de app was de laatste versie, bij beide opnieuw geïnstalleerd en de wifi in het hotel was goed genoeg om alle andere zenders in HD kwaliteit te bekijken, net als Netflix en F1 tv.

Vrienden waarmee ik op vakantie was, hadden Ziggo en daar werkte het wel gewoon op. Uiteindelijk dus maar de Ziggo Go app geïnstalleerd en Eurosport gekeken. Lekkere reclame voor Odido!

Hoe kan dit, Odido?

Omdat Eurosport of Odido niet willen dat u in het buitenland betreffende content kan kijken.

Zou dan wel handig zijn dat dat ergens vermeld wordt.

En waarom vindt Ziggo dit dan wel goed? Eurosport zal het dan ook wel goed vinden, anders zouden ze het bij Ziggo ook wel verbieden, lijkt me?

Zou dan wel handig zijn dat dat ergens vermeld wordt.

En waarom vindt Ziggo dit dan wel goed? Eurosport zal het dan ook wel goed vinden, anders zouden ze het bij Ziggo ook wel verbieden, lijkt me?

Dat heeft met bepaalde rechten te maken meen ik.

Blijkbaar wil Odido niet dat u in den vreemde naar Eurosport kijkt.

Iemand anders klaagde ook al over het feit dat in het buitenland de TV app niet werkt. Wat ie ook deed.

De andere zenders deden het wel en ze adverteren met online tv kijken in de hele EU en daar valt Spanje dus ook onder. Daarbij staat nergens vermeld dat specifiek Eurosport niet werkt.

Tot nog toe slecht van Odido, zeker als iemand anders dus al klaagt dat de tv app niet werkt.

Moet ik me dan gelukkig prijzen, omdat het bij mij, op Eurosport na wel werkte? Of moet Odido dan misschien de problemen gaan oplossen?

Misschien kan #Odido dit beantwoorden?

Hi @Likor, dat is inderdaad een vreemde melding.

Heb je toevallig een screenshot gemaakt van de melding en dit kwam alleen voor op Eurosport? 

Nee, ik heb geen screenshot gemaakt. Zoals gezegd werkten alle zenders, behalve Eurosport.

Check, dus ik neem aan dat je nu weer terug bent in Nederland @Likor en dat het niet meer voorkomt? 

Dat klopt. Nu ik weer terug ben is er geen probleem meer.

Het was alleen erg vervelend dat dit tijdens mijn vakantie gebeurde met alleen Eurosport. Alle andere zenders deden het gewoon, ook terugkijken en dankzij vrienden met Ziggo werkte Eurosport wel op mijn telefoon in Spanje.

Reageer