Hallo!
Zijn er meer mensen die last hebben van een schokkend beeld op Eurosport 2 (1 is OK)?
Weet iemand hier een oplossing voor?
Groetjes
Hallo!
Zijn er meer mensen die last hebben van een schokkend beeld op Eurosport 2 (1 is OK)?
Weet iemand hier een oplossing voor?
Groetjes
Welkom op onze community!
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer kan genieten van Eurosport 2!
Ervaar je dit probleem op meerdere zenders? Daarnaast ben ik benieuwd of je TV kijkt via de Smart TV app, Online App of via een Mediabox/TV Box. Wil je sowieso proberen om de app te verwijderen/instaleren of om de TV Box/Mediabox voor minimaal 30 seconden van de stroom te halen?
Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig!
Goedemorgen Teresa,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb het probleem tot nu toe alleen gemerkt op Eurosport 2 en ik kijk via een Mediabox/TV box.
Heb inmiddels ook de Mediabox 30 seconden van het stroom gehaald om te kijken of dat het zou oplossen maar tevergeefs.
Hi
Powerflip
Hoi Tommie,
Ik heb de bovengenoemde stappen doorlopen maar helaas tevergeefs…
Ook heb ik de mediabox nu aangesloten via ethernet om te kijken of dit een verschil maakt, maar helaas ook niet.
met vriendelijke groet,
Paul
Eurosport 2 gaat bij mij ook minder soepel dan 1. Ik denk dat de oorzaak is dat 1 wordt doorgegeven op 50fps en 2 op 25fps. Ik weet niet wat daar de reden van is. Wellicht is er geen betere stream beschikbaar. Hopelijk kan een moderator uitzoeken of hier nog verbetering in mogelijk is.
Zijn hier nog meer oplossingen voor mogelijk?
Of zoals TMTV aangeeft: een moderator die kan uitzoeken of hier nog verbetering in mogelijk is?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.