Skip to main content

Goedendag,

Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen.

Ik ben sinds 16 sept geabonneerd op de diensten van Odido. Met Internet+Tv en ESPN Compleet erbij afgesloten.

Nu werkt alles goed via de TV App, alleen heb ik geen toegang tot ESPN Compleet.

Alle Apps al eens verwijderd op TV en telefoon, tig keer de modem gereset, alleen nog steeds geen toegang. ESPN Compleet staat gewoon aan in mijn abonnement, werd ook aangegeven door de medewerkers, alleen waarom dan niet de zenders daarvoor.

Wie o wie heeft een oplossing hiervoor.

Betreft postcode XXXX, nummer XX

 

Alvast bedankt voor het meedenken.

 

Groet

Herman Hartgers.

 

Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.

Hi @Her72, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Ik zie dat een klantenservice medewerker hem verkeerd op actief gezet heeft, hierdoor pakt hij hem nog niet. Dit heb ik nu goed gezet en hij moet nu werken!


Hi @Her72, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Ik zie dat een klantenservice medewerker hem verkeerd op actief gezet heeft, hierdoor pakt hij hem nog niet. Dit heb ik nu goed gezet en hij moet nu werken!

 

Ja perfect, doet het gelijk. Zo zie je maar weer, aan de community heb je dus iets meer!!

Thanx

 

Groet

Herman.


Reageer