Enige maanden geleden ben ik overgestapt van Ziggo naar T-Mobile vanwege het feit dat er eindelijk glasvezel beschikbaar kwam in onze wijk. Ook het prijsverschil met Ziggo heeft bijgedragen aan deze overstap.
Waar ik zeer tevreden ben over T-Mobile internet, is dat bij T-Mobile TV niet het geval. Ik heb moeten constateren dat Ziggo een aanzienlijk volwassener product levert dan T-Mobile. Natuurlijk is dit niet verbazingwekkend omdat Ziggo al veel langer TV over de kabel aanbiedt. En de vorige Ziggo Horizon box vertoonde ook vele kinderziektes die met de Next box verholpen zijn. Mijn vergelijking is dan ook t.o.v. de Next box van Ziggo, dat lijkt me het niveau waar T-Mobile naar moet streven in een software-update, dan wel in een volgende generatie (waar ik me nu vast voor aanmeld als beta-tester ).
Ik heb een document gemaakt met daarin 19 verbeterpunten. Het lijkt me niet handig die tekst hier in te voegen. Een bijlage bij een topic lijkt niet mogelijk. Graag ontvang ik een adres waar ik een PDF heen kan sturen.