Goedemorgen @SalPeterS, deze melding duidt op een probleem in de verbinding tussen het modem en de TV Box. Er loopt iets niet helemaal lekker. Dat kon je natuurlijk al herleiden dus we gaan het nu samen oplossen!
Goed dat je al een herstart hebt uitgevoerd, zou je het nog eens willen proberen, maar dan op de volgende manier?
Wil je het modem en de TV box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV box weer in het stopcontact stoppen. De TV box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen.
Werkt het nog niet? Stuur me dan een privébericht (de link is klikbaar) je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Zodra ik deze informatie binnen heb, kan ik je profiel inzien en een uitgebreide analyse doen in combinatie met een lijnmeting. Zo meten we de verbinding door en kunnen we de oorzaak duiden!