Ik krijg :" Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het astublieft later nog een keer", te zien.
Ik heb het TV kasje al uitgetrokken maar het werkte helaas niet. Nu 20 minuten later nog steeds niks. En er is geen storing bekend.
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Geen internetverbinding gevonden’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Hallo,
Ook hier bijna elke week een foutmelding, "Error Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het astublieft later nog een keer"
Na modem uit stekker te halen, 10sec te wachten en weer in te steken, 10 min te wachten, dan werkt deze weer een paar dagen. Echter ben ik niet van plan dit elke week te doen. Alles lijkt naar behoren te werken, speedtest prima, ander kanaal gekozen, geen knik of deuk in kabel. Tv box al eens gereset, maar komt na enkele dagen weer terug.
Wat ik lees is dat een Zyxel met een animo tv box niet de beste combi is. Advies is dan een huawei modem te gebruiken?
Kunnen jullie me verder helpen..
Alvast bedankt..
Bastiaan
Kan tevens iemand mijn gebruikersnaam wijzigen, niet handig, weet ik.. Dank je..
Hey
Ik heb gelijk je gebruikersnaam aangepast.
Onlangs hebben we de nodige updates uitgevoerd op ons TV netwerk. Ook de TV Box die jij in je bezit hebt, is van een upgrade voorzien. Heb je na de update nog problemen ervaren met je TV Box? Zo ja, dan wil ik op afstand een fabrieksreset uitvoeren op je TV Box. Daarmee kunnen we je TV Box van een frisse herstart voorzien. Let wel op dat eventueel opgenomen programma's na de reset komen te verdwijnen.
Hallo,
Het probleem doet zich nog steeds voor.
Minder vaak, maar komt wel nog voor.
Ik vraag me af of een fabrieksreset dan wel werkt omdat ik lees dat dit vaker voorkomt en er dan toch voor gekozen wordt voor een ander modem of kastje.
Ik had graag een goede oplossing zonder dat ik steeds opnieuw moet gaan vragen om iets, omdat iets niet functioneert.
Bedankt..
Hi
Hoi,
Het enige wat is geruild is de tv box voor een tv box met harddisk recorder.. Dit is gebeurd voordat de problemen begonnen..
Ik maak geen gebruik van powerline adapters..
Internet werkt dan wel nog..
Gr. Bastiaan
Hi
Ik heb beide aardlekschakelaars omgezet (alle stroom uitgeschakeld) en na een minuut weer ingeschakeld. Daarna was het bovengenoemde probleem met live-TV opgelost. Ik weet nog niet of hiermee het probleem definitief opgelost is.
Daag, Ben
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.