Skip to main content
Ik krijg continu de melding "Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer". Ik heb het Animo kastje ge-reset, reset van het modem maar bericht blijft komen.

De enige manier om nog TV te kijken is gebruik maken van het blauwe pijltje (gemist).

Zodra ik weer terug ga naar Live begint de ellende opnieuw.

afspraak is geannuleerd , ze konden niet verschuiven 
t mobile moet nieuwe afspraak maken 


Hi @fietszwerver, bedankt voor je terugkoppeling. 

Ook zag ik je privébericht. De zending is nu te volgen en komt vanmiddag aan! Ook heb ik opnieuw Guidion aangestuurd, je ontvangt binnen 10 minuten een nieuwe link om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je mij hier een terugkoppeling van geven? 


Hi @fietszwerver, bedankt voor je terugkoppeling. 

Ook zag ik je privébericht. De zending is nu te volgen en komt vanmiddag aan! Ook heb ik opnieuw Guidion aangestuurd, je ontvangt binnen 10 minuten een nieuwe link om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je mij hier een terugkoppeling van geven? 

dank je wel , heb inmiddels een afspraak gemaakt ook


Reageer