Beantwoord
Error: er heeft zich een fout voorgedaan
Ik krijg continu de melding "Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer". Ik heb het Animo kastje ge-reset, reset van het modem maar bericht blijft komen.
De enige manier om nog TV te kijken is gebruik maken van het blauwe pijltje (gemist).
Zodra ik weer terug ga naar Live begint de ellende opnieuw.
De enige manier om nog TV te kijken is gebruik maken van het blauwe pijltje (gemist).
Zodra ik weer terug ga naar Live begint de ellende opnieuw.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Dag @MartNum , ik wil je graag helpen! Deze melding betekent dat er iets mis is met de stream van de TV Box. Daarom heb ik deze stappen voor je uitgetikt:
1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.
Werkt dit niet? Check dan of jouw TV Box goed staat aangesloten. Het is belangrijk dat de box rechtstreeks met een kabel is aangesloten op het modem. Controleer ook de kabels, en vervang de UTP als dat mogelijk is. Succes! 🍀
Bekijk origineel1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.
Werkt dit niet? Check dan of jouw TV Box goed staat aangesloten. Het is belangrijk dat de box rechtstreeks met een kabel is aangesloten op het modem. Controleer ook de kabels, en vervang de UTP als dat mogelijk is. Succes! 🍀
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.