Bij mij doen Bijna alle extra zenders het niet meer.
Ik kijk alleen Ziggo Sport en begin dit wel erg vervelend te vinden dat elke dag meer ziggo zenders eruit liggen. Vandaag is het nog erger geworden, alleen 160 Ziggo Sport Select en 161 Ziggo Sport werken nog de rest allemaal zwart...
Sorry @Vincenzo26 dat ik het topic hijack, ik heb sinds dinsdag geen enkele werkende zender meer. Tevens werkt de radio dan ook niet.
Dezelfde melding als wat TS krijgt.
EPG werkt wel en On-Demand heeft wel verbinding (niet getest ivm kosten).
Ik heb de settopbox op vlan640 staan, WBA. Op 30 april ga ik over naar ODF, heeft het hier wellicht iets mee te maken?
De settopbox tijdelijk op het default vlan gezet, daar heeft het apparaat ruim 15 minuten lang updates binnen staan halen, tot ik na diverse reboots een inlogscherm voor TV-Anywhere zag, daar moest ik klantnummer en TV pincode invoeren, daarna werd alles zwart.
Terug op VLAN640 en ik heb weer hetzelfde liedje met alleen een werkende EPG.
Ik heb een Entone 68 met firmware versie 14.8.69.
@Brian
@Boris @Brian @Cal @Jason @Vincenzo26 Goedemorgen allen,
Wij hebben in ieder geval Omroep Brabant weer en enkele andere zenders die wij vaak kijken, ik heb echter nog niet de gehele lijst ontbrekende zenders gecontroleerd. Er lijkt dus iets verandert te zijn!?
Ik ben benieuwd of de andere gebruikers ook de zenders weer terug hebben?
Ik ben wel geïnteresseerd in wat er dan gedaan is om dit voor elkaar te krijgen...
Met vriendelijke groet,
Tom
Goedemorgen @dovidenja, @Vincenzo26 en all, we hebben afgelopen weekend een workaround live gezet waarmee de problemen verholpen zouden moeten zijn.
@dovidenja Bedankt voor je update!
Werken de zenders bij de de andere gedupeerde gebruikers ook weer?
Thanks alvast voor jullie updates!
Goedemorgen @dovidenja, @Vincenzo26 en all, we hebben afgelopen weekend een workaround live gezet waarmee de problemen verholpen zouden moeten zijn.
@dovidenja Bedankt voor je update!
Werken de zenders bij de de andere gedupeerde gebruikers ook weer?
Thanks alvast voor jullie updates!
Hallo,
Zo te zien zijn alle zenders weer terug. Ik heb alle Ziggo kanalen weer terug.
Dank u!
Hoi @Jason,
Dank voor jouw bericht.
Vandaag zag ik dat er inderdaad een heleboel zenders weer goed functioneren. Soms duurt het wel even voordat de zender ook daadwerkelijk beeld geeft, maar soms blijft hij zelfs haperen, soms moet je wachten en gaat het beeld weer verder en soms moet je even schakelen naar een andere zender en weer terug. Het beeld blijft in beide gevallen stil staan en geeft dezelfde melding verschijnt rechtsboven in beeld.
Om het helemaal compleet te maken heb ik even de tijd genomen om alle zenders te bekijken. Hierbij constateerde ik dat de navolgende zenders nog dezelfde melding geven en dus geen beeld. Het gaat daarbij om;
726 RTV Elburg
730 SOL2
754 Omroep Horst a/d Maas
766 Regio FM TV
782 Z0!34
828 Landerd TV
830 RTV Horizon
837 Omroep Best
856 GO-TV
861 Omroep Lingewaard
862 TV Aalsmeer
863 RTV Zeewolde
864 RTV Holland
865 Omroep Nuenen
Ik ben ieder geval super blij dat de meeste zenders weer allemaal functioneren. Ik blijf duimen dat dat zo voortaan ook zo blijft. Kun je misschien in Jip en Janneke-taal uitleggen waar nu schoen wrong?
Ik hoop van harte dat het bij de anderen @dovidenja @QuadNL @Nas9 ook is opgelost.
Hartelijk dank!
We horen graag wat de compensatie is al alles is opgelost.
Groeten, Chantal
Bij mijn doen de plaatselijke omroep zenders het ook niet.
Goedemorgen @Vincenzo26 en @jeroen762, bedankt voor jullie updates! Ik zal doorgeven aan de specialisten dat de plaatselijke omroepen nog niet zichtbaar zijn.
@Vincenzo26 Ik kan nog niet precies duiden waar het mis leek te gaan, maar ik heb die info opgevraagd en ben in afwachting van een reactie. Zodra ik meer weet, zal ik het in Jip en Janneke-taal uitleggen!
Op je tweede vraag aangaande een compensatie kan ik ook nog geen antwoord geven. Hierover zal ik ook zo snel mogelijk een update geven!
Goedemorgen all, ik heb nagevraagd wat de status is en op welke termijn het opgelost zou kunnen zijn. Updates volgen!
Hoi @Jason,
Dankjewel voor de updates. We wachten in spanning af.
Ik heb nog even gekeken of de lokale zenders die ik met de laatste lijst aan je doorgaf het al doen, maar helaas.
Fijn weekend alvast.
Groet Chantal
@Vincenzo26, @dovidenja en @jeroen762 Onze technische support desk kan geen obstructies vinden in het netwerk, daarom gaan we het op individueel niveau verder oplossen. Ik zie bij jullie alle drie dat de TV Boxen en het modem beide nog niet voorzien zijn van een herstart sinds de vorige afmelding. Zouden jullie alsjeblieft via onderstaande methode willen proberen of dit ook de benoemde lijst met lokale omroepen weer tevoorschijn tovert?
Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Ik vermoed dat die herstart de opgeschoonde lijst een zetje in de rug geeft waarmee ook dit overblijfsel hersteld wordt. Mag ik jullie vragen om de resultaten met mij te delen, alsjeblieft? Thanks voor jullie input en bereidwilligheid om mee te denken en helpen, wordt enorm gewaardeerd!
Mochten we elkaar vandaag niet meer spreken: een prachtig weekend toegewenst!
Ik heb sinds gisteren alle zenders weer.
@Vincenzo26, @dovidenja en @jeroen762 Onze technische support desk kan geen obstructies vinden in het netwerk, daarom gaan we het op individueel niveau verder oplossen. Ik zie bij jullie alle drie dat de TV Boxen en het modem beide nog niet voorzien zijn van een herstart sinds de vorige afmelding. Zouden jullie alsjeblieft via onderstaande methode willen proberen of dit ook de benoemde lijst met lokale omroepen weer tevoorschijn tovert?
Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Ik vermoed dat die herstart de opgeschoonde lijst een zetje in de rug geeft waarmee ook dit overblijfsel hersteld wordt. Mag ik jullie vragen om de resultaten met mij te delen, alsjeblieft? Thanks voor jullie input en bereidwilligheid om mee te denken en helpen, wordt enorm gewaardeerd!
Mochten we elkaar vandaag niet meer spreken: een prachtig weekend toegewenst!
Dit regionaal zenders stonden er eerst wel op. Vanmorgen waren ze er weer af en hed dit geprobeerd en ze staan er nu nog steeds niet op.
Hi @jeroen762,
Dank voor de terugkoppeling en jammer dat de oplossing van korte duur was. Ontbreken enkel de regionale zenders of missen er ook nog andere zenders? Betreft het elke regionale zenders, of ontvang je sommige regionale zenders wel? Ik hoor het graag zodat ik mijn best kan doen om dit zo adequaat mogelijk aan te pakken!
Hi @jeroen762,
Dank voor de terugkoppeling en jammer dat de oplossing van korte duur was. Ontbreken enkel de regionale zenders of missen er ook nog andere zenders? Betreft het elke regionale zenders, of ontvang je sommige regionale zenders wel? Ik hoor het graag zodat ik mijn best kan doen om dit zo adequaat mogelijk aan te pakken!
Het betreft enkel de regionale zenders. Die doen het helemaal niet.
Hoi @Cal en @Jason ,
Zojuist de tv box gerest, maar het maakt niets uit. Alle eerder door mij genoemde regionale zenders blijven dezelfde melding houdenven dus geen beeld en geluid.
De zender 421 TV5Monde Europe gaf zwart beeld en geen geluid, maar geen melding.
Groet Chantal
Hoi @jeroen762, bedankt voor je toelichtingen en input: Cal heeft het gisteren gemeld bij de specialisten zodat het nu weer verder onderzocht kan worden. Ik verwacht uiterlijk vrijdag aanstaande een concreet antwoord.
Hoi @Vincenzo26, ook bij jou heb ik zojuist alles weer doorgezet en van de meest volledige info voorzien. Zodra er updates zijn, hoor je het meteen!
Goedemiddag all, er is gisteren besloten om dit verder te laten onderzoeken door ons overkoepelende supportorgaan omdat de technische dienst dit niet direct kan oplossen. Er wordt nu een incident aangemaakt waarbij gecontroleerd wordt wat de snelst mogelijk manier van oplossen is. Ik verwacht morgen geen concreet antwoord, maar zal het zeker checken bij mijn collega's - ik geef uiteraard updates zodra die er zijn!
Goedemorgen all, ik heb om een update gevraagd bij de supportafdeling. Zodra ik meer weet, horen jullie het meteen!
Morning all, uiterlijk morgen hebben we een update voor jullie. Er lijkt een aanpassing gedaan te zijn, maar ik wil hier zekerheid over hebben en wil weten wat de impact is en of dit voor jullie een oplossing op korte termijn betekent.
Goedemorgen @Jason ,
Dankjewel voor de updates.
Wil je dat we nog iets controleren op dit moment? Of pas nadat de aanpassingen gedaan zijn?
Groet, Chantal
Hi allemaal,
Ik was erg benieuwd of jullie verschil merken en dat de wijzigingen hebben geholpen. Ervaren jullie het probleem als opgelost?
Hi allemaal,
Ik was erg benieuwd of jullie verschil merken en dat de wijzigingen hebben geholpen. Ervaren jullie het probleem als opgelost?
Ik heb nog steeds geen lokale omroep zenders.
Hoi @Jason en @Boris ,
Dinsdag a.s. zal ik alles uitgebreid checken.
Groet, Chantal